Probemów C.D.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Probemów C.D.
Problem niestety powrócił ....
Auto VW golf V 1,9 TDI gaśnie w czasie jazdy .... Dodatkowo dzisiaj jak wskazowka wskazywala ponizej pol zbiornika paliwa na 5 biegu zaczal szarpac i przerywac jakby paliwo nie dochodzilo.... Wymienilem filtr paliwa ale to jednak nie to.... na 1,2,3 biegu przyspesza ladnie
na 4 biegu szarpie w zakresie powyzej 2 tys obr i na 5 biegu tez.....
Co to moze byc ? Moze mial ktos juz taki przypadek
Pomozcie
Auto VW golf V 1,9 TDI gaśnie w czasie jazdy .... Dodatkowo dzisiaj jak wskazowka wskazywala ponizej pol zbiornika paliwa na 5 biegu zaczal szarpac i przerywac jakby paliwo nie dochodzilo.... Wymienilem filtr paliwa ale to jednak nie to.... na 1,2,3 biegu przyspesza ladnie
na 4 biegu szarpie w zakresie powyzej 2 tys obr i na 5 biegu tez.....
Co to moze byc ? Moze mial ktos juz taki przypadek
Pomozcie
kameln
- FURMAN TDI
- Użytkownik
- Posty: 457
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
- Lokalizacja: zachód
Re: Probemów C.D.
Koniecznie zrób vagiem statyczne i dynamiczne podstawowe bloki mierzalnekameln pisze:Problem niestety powrócił ....
Auto VW golf V 1,9 TDI gaśnie w czasie jazdy .... Dodatkowo dzisiaj jak wskazowka wskazywala ponizej pol zbiornika paliwa na 5 biegu zaczal szarpac i przerywac jakby paliwo nie dochodzilo.... Wymienilem filtr paliwa ale to jednak nie to.... na 1,2,3 biegu przyspesza ladnie
na 4 biegu szarpie w zakresie powyzej 2 tys obr i na 5 biegu tez.....
Co to moze byc ? Moze mial ktos juz taki przypadek
Pomozcie
Autko ma przejechane 54 tys km. Historia autka sprawdzona przebieg jest wiarygodne . Przy podłączeniu komputera nie ma żadnych błędów
[ Dodano: 14 Lis 2009 20:41 ]
Silnik 1,9 TDI 105 KM na pompowtryskiwaczach . Rok autka 2006
[ Dodano: 14 Lis 2009 20:45 ]
Zamierzam wymienić przekaźnik od pompy paliwa i wklad od pompy.... Duzo czytalem na forum i wiele osob mowie ze to moze byc przyczyna gaśnięcia silnika.... Tylko dlaczego na 4 biegu i 5 nie przeyspiesza plynnie tylko lekko szarpie?
[ Dodano: 14 Lis 2009 20:41 ]
Silnik 1,9 TDI 105 KM na pompowtryskiwaczach . Rok autka 2006
[ Dodano: 14 Lis 2009 20:45 ]
Zamierzam wymienić przekaźnik od pompy paliwa i wklad od pompy.... Duzo czytalem na forum i wiele osob mowie ze to moze byc przyczyna gaśnięcia silnika.... Tylko dlaczego na 4 biegu i 5 nie przeyspiesza plynnie tylko lekko szarpie?
kameln
-
- Mały gagatek
- Posty: 118
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 10:08
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Auto: Golf VII Kombi
Może i mało prawdopodobne jest to że pompa paliwa w baku siada przy tak małym przebiegu ale miałem kilka takich przypadków i po wymianie wkładu pompy paliwa problem znika. Ostatnio wymieniałem wkład pompy gdzie przebieg był 38tys.km.GMS pisze:mało to prawdopodobne żeby pompa padła przy tym przebiegu ale mocno podejrzane jest to że dziej się to jak paliwa jest mniej paliwa więc osobiście bym zajrzał do zbiornika co tam widać ciekawego...
A mój VCDS nie pokazywał żadnych błedów. U mnie wysiadła przy przebiegu 120tyś.km.i po wymontowaniu pompa podawała paliwo lecz w obudowie całej pompy jest zawór zwrotny aby paliwo sie nie cofało z obiegu i gdy pompa traci swoja moc to nie ma wystarczajacego ciśnienia aby otworzyła owy zawór zwrotny i auto nie otrzymuje paliwa co powoduje gaśniecie auta. Oczywiście po jakimś czasie jakoś odzyska swoją moc i poda paliwo do układu i auto odpala dlatego ciężko jest zlokalizować usterkę i co się dzieje z autem że gasnie.
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 185 gości