Przekazniki tykaja podczas jazdy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- saba3310
 - Nowicjusz

 - Posty: 30
 - Rejestracja: ndz sty 07, 2007 11:23
 - Lokalizacja: Lędziny Grupa Śląsk ;]
 - Kontakt:
 
Przekazniki tykaja podczas jazdy
Witam. Mam problem z elektryka tzn niewiem czy jest coś źle podpięte czy jakis pseudo fachowiec tam grzebał w kabelkach. W Golfinie 1,6 benzyna 1991 PN type 19k po dłuższej jeździe choć niezawsze po dłuźszej czasem odrazu zaczynają mi tykac przekaźniki Mianowicie chyba 1 z numerem 19 Wymieniłem go ale to nic niepomogło dalej tyka Czy moge mieć coś żle podpięte albo gdzieś się spięcie robi??. Przy jeździe w nocy da sie zauwarzyć podczas takiego tykania że mi swiatła drogowe przygasaja. Byłem u elektryka ale stwierdził ze ok i ze mu nic nie tyka Ale jak wiadomo fachoiwiec nierówny fachowcowi. Szczególnie mi się to nasila jak jade wieczorem mam oczywiście załączone światła drogowe dmuchawe i radio jusz niewspomne o wycieraczkach jak się czasem rozpada. Jak moge temu zaradzić ???? Chyba że radzicie wizytę u porządnego elektryka??? Proszę o rade Dziękuje ;]
			
													
					Ostatnio zmieniony pn paź 15, 2007 14:55 przez saba3310, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Pozdrawiam Marcin;]
						- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
- Lipek81
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 4677
 - Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
 - Lokalizacja: Pruszcz Gdański
 - Kontakt:
 
A czy wycieraczka szyby tylnej działa u Ciebie prawidłowo? Może po prostu masz ułamane przewody w klapie do tylnej wycieraczki, ona nie pracuje, ale przez przypadek załączasz przekaźnik, który nia steruje. Jesteś pewien, że to przekaźnik 19? W ogóle wycieraczki pracują u Ciebie prawidłowo (przednie i tylna)? 
[ Dodano: Nie Lut 18, 2007 19:10 ]
Jeszcze mi przyszło do głowy, że może w manetce od wycieraczek coś jest nie tak.
			
									
									[ Dodano: Nie Lut 18, 2007 19:10 ]
Jeszcze mi przyszło do głowy, że może w manetce od wycieraczek coś jest nie tak.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
						- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- saba3310
 - Nowicjusz

 - Posty: 30
 - Rejestracja: ndz sty 07, 2007 11:23
 - Lokalizacja: Lędziny Grupa Śląsk ;]
 - Kontakt:
 
TAk TAK obie wycieraczki Działaja super w tylna dałem nowy silkniczek i wszystko było sprawdzane ale zobacze jeszcze raz Niezaszkodzi Dziękuje ;] ....po nitce do kłębka ...instalacji ;] 
[ Dodano: 18 Lut 2007 20:50 ]
Moze woda mi gdzieś tam kapie zobacze tutaj kolega forumowicz mi na gg napisał ze moze mi sie woda gdzieś dostawać ....ehhh jakbym miał tylko swój garaż zaraz bym bestyjke na nogi postawil chodziła by jak złoto ;] no ale z braku garaźu trzeba coś innego wymysleć ;] Dzieki za wszelkie informacje Trzymaja sie ;]
			
									
									[ Dodano: 18 Lut 2007 20:50 ]
Moze woda mi gdzieś tam kapie zobacze tutaj kolega forumowicz mi na gg napisał ze moze mi sie woda gdzieś dostawać ....ehhh jakbym miał tylko swój garaż zaraz bym bestyjke na nogi postawil chodziła by jak złoto ;] no ale z braku garaźu trzeba coś innego wymysleć ;] Dzieki za wszelkie informacje Trzymaja sie ;]
Pozdrawiam Marcin;]
						witam
mam ten sam problem,
przekaźnik nr 1 ciągle mi stuka, nieraz z dużą szybkością, bywają dni, ze wogóle go nie słyszę, ale niekiedy stuka ciągle, zauważyłem, że najczęściej następuje to w momemncie przyspieszania, bywa, że stuka w dowolnym momencie,
tak wogóle co go steruję i za jaką funkcję odpowiada,
(mk II 91 1.8 monowtrysk, silnik RP?)
			
									
									mam ten sam problem,
przekaźnik nr 1 ciągle mi stuka, nieraz z dużą szybkością, bywają dni, ze wogóle go nie słyszę, ale niekiedy stuka ciągle, zauważyłem, że najczęściej następuje to w momemncie przyspieszania, bywa, że stuka w dowolnym momencie,
tak wogóle co go steruję i za jaką funkcję odpowiada,
(mk II 91 1.8 monowtrysk, silnik RP?)
Witam  wszystkich  serdecznie. Posiadam Mk 4 TDI 90 KM, silnik ALH.Od tygodnia  zauważyłem, że  po  odpaleniu  silnika, w  trakcie  jazdy  przez  kilka  kilometrów,  dobiega odgłos  stukającego  przekaźnika  nawet  przy  wyłączonych  światłach, radio, czy  też  wycieraczkach. Problem  ten  ustaje  po  przejechaniu kilku  kilometrów tzn. objawy te  występują  jedynie, gdy  silnik  jest  zimny. Nawet  na  postoju,  po  kilkunastu  minutach  pracy  silnika  przy  wyłączonych  wszelkich odbiornikach, problem ten  zanika. Przy włączonych  światłach i  zwiększaniu  obrotów  słychać  stukający  przekąźnik, a  przy  włączonych  światłach,  na  chwilę  przygasają.Po  podłączeniu  do  VAG-u,  nie  wykazuje  on  żadnych  błędów. Ładowanie  baterii powyżej  14,5.W  związku  z tym  proszę  o  odpowiedź na  możliwe  przyczyny  takiej  usterki. Z  góry  dziękuję  za wszelkie  sugetsie.
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 113 gości
