2e2 problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wojtekkrygowski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt paź 17, 2008 12:21
Lokalizacja: z Lasu

2e2 problem

Post autor: wojtekkrygowski » sob lis 14, 2009 10:31

Panowie mam już dość kłopotów z tym gaźnikiem. Coś zaczyna świrować. Zapalam gofra trzyma obroty na 1200-1300 zimny silnik jak się nagrzewa to obroty rosną :kac: do 2000 i tak trzyma cały czas. zauważyłem że jak go zgaszę i odpalę po około 5 min to jest już ok :grin: ale przecież nie będę zatrzymywał za każdym razem samochodu. Po drugie to widzę że jak ma te 2000 to siłownik podciśnieniowy trzy punktowy wysuwa się bardzie, a jak go odpalę po chwili to już mniej i obroty są oki 900. Co jest nie tak?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 14, 2009 12:00

wojtekkrygowski, wiesz na forum dużo opisywane było o tym, powinieneś użyć wyszukiwarki z dołu strony.
Na wstępie na próbe wyjmij i zaślep wezyki od zaworu elektroczasowego (okrągły) i posprawdzaj wzrokowo wszystkie wezyki przy gaźniku, szczególnie te z tyłu czy któryś nie wypadł lub nie pękł.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
wojtekkrygowski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt paź 17, 2008 12:21
Lokalizacja: z Lasu

Post autor: wojtekkrygowski » wt lis 17, 2009 16:04

Dzięki Paweł Marek :pub: .Zaślepiłem te wężyki i jak na razie działa. Idzie jakoś w domu naprawić ten zawór elektroczasowy?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lis 17, 2009 17:24

wojtekkrygowski, nie próbowałem wygląda na nierozbieralne ale co ci szkodzi tam sie dostać metodą siłową i sprobować, niewielkie on ma znaczenie, robi to samo jakbyś przy odpalaniu wcisnął na chwilkę gaz więc nie musisz go mieć póki nie znajdziesz na szrocie

[ Dodano: Wto Lis 17, 2009 4:24 pm ]
ma się zamknąć od grzania prądem, a na zimno być otwarty


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
wojtekkrygowski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt paź 17, 2008 12:21
Lokalizacja: z Lasu

Post autor: wojtekkrygowski » wt lis 17, 2009 18:52

Oki teraz już znam jego zasadę i pozostawię to w spokoju. Jak działa to ok. Jeszcze raz dzięki :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 82 gości