[mk3]Czy po odkręceniu korka z oleju powinno bić powietrze?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3]Czy po odkręceniu korka z oleju powinno bić powietrze?
Mam takie pytanie, czy jeśli podczas pracy silnika odkręci się korek z oleju, ten przez który sie uzupełnia olej, powinno przez ten otwór bić lekko powietrze??
Bo u mnie się tak dzieje, a u kolegi w 2.0 GTI prawie tego powietrza nie czuć.
Czy coś jest nei tak czy to jest normalne?
Bo u mnie się tak dzieje, a u kolegi w 2.0 GTI prawie tego powietrza nie czuć.
Czy coś jest nei tak czy to jest normalne?
Ostatnio zmieniony ndz lut 19, 2006 23:08 przez djprezes, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]
a mi się wydaje że jednak nie "wieje" ten ruch powietrza to pulsacje jakie powodouje silnik jak przycisniesz szczelnie rękę do otworu nie powinno ci jej ani wypychać ani tym bardziej wciągać, odrazu poczujesz jak przyłożysz dłoń że "podmuch zniknie" bo zamykasz pulsacje w obieg zamknięty, wzrosty jak i spadki ciśnienia nie są odczuwalne gdyż następują z dużą częstotliwością w zamkniętej objętości.
jak w jakimś silniku nie czuć to może mieć poprostu inną budowę lub większą objętość pokrywy zaworów i pulascje spowodowane przez silnik będą się niwelować i ruch powietrza nie bedzie tak bardzo odczuwalny
_______________pozdrawiam
PS niech mnie ktoś poprawi jak źle myśle
jak w jakimś silniku nie czuć to może mieć poprostu inną budowę lub większą objętość pokrywy zaworów i pulascje spowodowane przez silnik będą się niwelować i ruch powietrza nie bedzie tak bardzo odczuwalny
_______________pozdrawiam
PS niech mnie ktoś poprawi jak źle myśle
SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa
-
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 20:32
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Podobno dobrym sposobem na sprawdzenie czy za mocno nie dmucha jest przylozenie kawalka kartki papieru. Kartka powinna "furkotac". Jak od razu odleci to dopiero mozna sie zaczac martwic...rafekde pisze:jak przycisniesz szczelnie rękę do otworu nie powinno ci jej ani wypychać ani tym bardziej wciągać, odrazu poczujesz jak przyłożysz dłoń że "podmuch zniknie" bo zamykasz pulsacje w obieg zamknięty, wzrosty jak i spadki ciśnienia nie są odczuwalne gdyż następują z dużą częstotliwością w zamkniętej objętości.
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
-
- Ma gadane
- Posty: 197
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 20:43
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Witam. W tych silnikach jest hydraulika na gorze tzn. ze jest tam samoregulacja zaworow i z tego co sie orientuje zawsze bedzie lekko dmuchalo. Mam juz drugie auto z takim silnikem a w poprzednim byl silnik po remoncie ktory sam zrobilem i od poczatku dmuchalo. Jak lekko dmucha nie ma sie czym martwic wszystko jest OK. Tylko powiedzcie mi jeszcze czy u was tez pojawiaja sie biale burzyny na korku wlewu oleju(wiem co to oznacza). Bo u mnie tak jest tylko w okresie zimowym i nie mam gazu. Pozdrawiam
Zapomnieliscie dodac, ze jesli bedzie mocno dmuchac, to moze to byc przyczyna zatkanej "ODMY" - odpowietrzenia skrzyni korbowej. Warto odlaczyc od filtru powietrza rurę odmy, sprawdzic czy tam dmucha spalinami... (przy okazji przeczyscic) jesli nie, to bedzie dmuchac przez korek wlewu oleju. U mnie bylo takie cisnienie, ze az wystrzeliwalo olej i korek.
Only Good can judge me...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 335 gości