Witam. tak jak w temacie.
Mam problem gdy zatankuje samochód chociaż do pierwszej białej kreski to gdy wjeżdżam na jakieś wzniesienie i wskazówka spadnie na rezerwę to samochód zaczyna się dusić.
Mam tak od wymiany pompy paliwowej na nową.
Dodatkowo do tego zmieniłem kable zapłonowe i świece.
Jeśli ktoś jest w stanie mi powiedzieć co może być przyczyną tego to byłbym wdzięczny:)
Jest to Golf III 1.4 benzyna 60PS ABD.
Golf III 1.4 ABD problem z pompa paliwowa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- eldo_karol
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pt paź 30, 2009 00:50
- Lokalizacja: Gdańsk
- eldo_karol
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pt paź 30, 2009 00:50
- Lokalizacja: Gdańsk
jako, że nie chcę zakładać nowego tematu podepnę się tutaj i proszę o pomoc.
Kilka dni temu padła mi pompa paliwa w MK3 1.6 Benz ABU. Zdemontowałem starą pompę pojechałem do sklepu i kupiłem nową (firma chyba QAP) a wraz z nią nowy filtr paliwa (filtron). Po zmontowaniu wszystkiego działało w miarę dobrze. Niestety nieco później zauważyłem, że jak dłużej jadę na sprzęgle (manewry na parkingu) lub na dłużej wyjdę z biegu a następnie ponownie wrzucę bieg to mocno spadają obroty i czasem gaśnie. Dziś na auto praktycznie nie pozwoliło spokojnie jechać gdyż, co skrzyżowanie bądź parking auto gasło, według wskaźnika w zbiorniku około 4 litrów paliwa i tyle powinno tam być. Dodatkowo mam wrażenie, że do około 2500 obrotów auto jakby nieco słabe było.
Co z tym fantem zrobić i co sprawdzić??
Kilka dni temu padła mi pompa paliwa w MK3 1.6 Benz ABU. Zdemontowałem starą pompę pojechałem do sklepu i kupiłem nową (firma chyba QAP) a wraz z nią nowy filtr paliwa (filtron). Po zmontowaniu wszystkiego działało w miarę dobrze. Niestety nieco później zauważyłem, że jak dłużej jadę na sprzęgle (manewry na parkingu) lub na dłużej wyjdę z biegu a następnie ponownie wrzucę bieg to mocno spadają obroty i czasem gaśnie. Dziś na auto praktycznie nie pozwoliło spokojnie jechać gdyż, co skrzyżowanie bądź parking auto gasło, według wskaźnika w zbiorniku około 4 litrów paliwa i tyle powinno tam być. Dodatkowo mam wrażenie, że do około 2500 obrotów auto jakby nieco słabe było.
Co z tym fantem zrobić i co sprawdzić??
Ostatnio zmieniony pt lis 13, 2009 13:07 przez chans, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 361 gości