Dymi sie z korka od wlewu oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

djpro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt lis 10, 2009 20:48
Lokalizacja: Łódź

Dymi sie z korka od wlewu oleju

Post autor: djpro » pt lis 13, 2009 01:11

Dzisiaj podczas jazdy zaczelo mi sie lekko dymic spod maski,Kiedy otworzylem maske dym wydostawal z okolic korka od wlewu oleju.Na korku jest biala maź.Co to moze byc??auto jest w gazie.



Awatar użytkownika
osaVWosa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pt paź 19, 2007 19:06
Lokalizacja: VWarszaVW
Kontakt:

Post autor: osaVWosa » pt lis 13, 2009 01:15

Jesli na korku jest biala maź to wychodzi że uszczelka pod glowicą do roboty niestety



Awatar użytkownika
żernik911
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw paź 22, 2009 22:16
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: żernik911 » pt lis 13, 2009 01:16

nie mam mk IV ale moze masz cos z uszelka pod glowica ;> popatrz czy plyny ci sie nie pomieszaly a jak nie to ja nie bardzo ci pomoge kolego pozdrawiam :)


żernik :)))

djpro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt lis 10, 2009 20:48
Lokalizacja: Łódź

Post autor: djpro » pt lis 13, 2009 01:26

a jaki koszt wymiany uszczelki



Awatar użytkownika
osaVWosa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pt paź 19, 2007 19:06
Lokalizacja: VWarszaVW
Kontakt:

Post autor: osaVWosa » pt lis 13, 2009 01:32

Kolega z forum ostatnio robil ale w MK II wynioslo ok 500 pln Tanio nie jest bo głowice trzeba zdac wymienic uszczelke oczywiscie glowice splanowac... No i wymiana oleju i plynu chlodzacego Troche roboty jest niestety



Awatar użytkownika
żernik911
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw paź 22, 2009 22:16
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: żernik911 » pt lis 13, 2009 01:42

zgadzam z kolega napewno trzeba wyminic plyn i olej bo sie mieszaja a co do kosztu to mysle ze nawed w mk IV moze przekroczyc niz 500 zl czyli sprawa troszke kosztowna ale co sie nie robi dla volkswagena :D


żernik :)))

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » pt lis 13, 2009 03:45

Pierścienie też mogą być już wygiełdane ... Najlepiej odpal furę odkręć korek od oleju i przytknij rękę albo połóż odkręcony korek. Powinno raz zaciągać raz go lekko wciągać jeśli tylko go wypychać będzie lub zaciągać to zapewne do robienia pierścienie itp ...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lis 13, 2009 09:48

djpro, najpierw odma do sprawdzenia ew. wyczyszczenia, zwł jak to 1.4. Maź jest normą na niedogrzewanym silniku, żadnych podstaw na razie niema żeby martwić się o uszczelkę głowicy.
I zwracam uwagę: masz napisać kod silnika w temacie zgodnie z regulaminem. A do kolegów odpowiadających: nie straszcie nowicjusza bezpodstawnie. na to jeszcze jest czas.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Kavior
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: wt sie 08, 2006 20:11

Post autor: Kavior » pt lis 13, 2009 09:49

Nie ma co od razu panikować. W chłodne dni, na krótkich dystansach majonez pod korkiem wlewu oleju ma prawo sie tworzyć tym bardziej jak auto jest w zagazowane. Dymek o którym piszesz może być zwykłą parą. Kontroluj stan płynu chłodzącego i oleju. Czy jednego i drugiego nie ubywa nie przybywa, czy w zbiorniczku wyrównawczym nie ma tłustych plam. Możesz podjechać na jakiś warsztat by sprawdzili Ci zawartość spalin w płynie. Jak ja bym chciał zmieniać uszczelki pod głowicą w autach w których mam majonez pod korkiem to każde by musiało przejsc ten zabieg :rotfl: Po prostu jeżdze na krótkich odcinkach :jezor: Zrób dłuższa trasa i wtedy sprawdz czy zniknie.

[ Dodano: 13 Lis 2009 08:50 ]
A do kolegów odpowiadających: nie straszcie nowicjusza bezpodstawnie. na to jeszcze jest czas.
,Chłopaki zaraz mu każą motor zmieniać :P



djpro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt lis 10, 2009 20:48
Lokalizacja: Łódź

Post autor: djpro » sob lis 14, 2009 16:20

spoko wymienilem olej i jest ok nic sie nie dzieje jak narazie



jendrej83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw gru 25, 2008 15:03
Lokalizacja: .....

Post autor: jendrej83 » ndz lis 15, 2009 11:50

odrazu nic nie załwazysz,musisz troche pojezdzic



grizzly83

Post autor: grizzly83 » wt lis 17, 2009 21:07

osaVWosa pisze:Jesli na korku jest biala maź to wychodzi że uszczelka pod glowicą do roboty niestety

nie koniecznie uszczelka :bajer:

Maź na korku pokazuje się , jeśli latasz autem krótkie dystanse , oprócz tego syfu na korku może jeszcze pokazać się kilka kropelek wody i teraz wszystkich uspokoję , że ta biała maź i kropelki wody to z powodu właśnie krótkich przelotów , gdyż mam uszczelkę nówkę i z mechanikami doszliśmy do takiego wniosku po wcześniejszym bdb sprawdzaniu silnika.
p.s obojętnie czy gaz czy też benzyna



Marko1134
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz gru 20, 2009 14:54
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Marko1134 » ndz gru 20, 2009 17:07

Witam jestem nowy na forum zgadzam się z wypowiedzią [Paweł Marek] najpierw odma do czyszczenia a potem kontroluj olej i płyn chłodniczy czy nie ubywa



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości