
[bora]numer błędu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[bora]numer błędu
Witam co to za błąd na obd2 nr. 17564 dzięki za podpowiedz.Pozdrawiam 

Ostatnio zmieniony pn lut 13, 2006 19:10 przez k631, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest jakiś problem z cisnieniem doładowania i auto bierze notlauf - czyli wchodzi w tryb awaryjny i np nie polecisz wiecej jak 130.
Pisze "jakiś" problem bo VAG teoretycznie wskazał na czujnik ciśnienia doładowania G71 brak sygnału/zwarcie do masy - byc moze problemem jest sam czujnik - nie wiem gdzie on sie moze w Twoim aucie znajdowac - u mnie siedzi w ECU
- ten problem znam z autopsji)
Ale po kolei - powinienies zrobic diagnozę dynamicznie zeby zobaczyć co się dzieje (najprawdopodobniej turbina przepompowuje) i po diagnozie dobry fachowiec powinien dojśc co nie bangla.
Przyczyna nie musi być (choć może) G71 - po drodze masz jeszcze kilka podzespołów mechanicznych i elektronicznych mogących powodowac notlauf - po kolei - N75 (elektrozawór ograniczjacy ciśnienie doładowania), nieszczelność w układzie podciśnienia - posprawdzaj cienkie węże ciśnienieowe czy są szczelne, turbina - jeśli uprawiasz PSJ to mogą byc pozapiekane kierownice, no i to co wywalił VAG czyli G71 brak sygnału/zwarcie do masy - co oznacza całkowicie uwalony czujnik.
Pisze "jakiś" problem bo VAG teoretycznie wskazał na czujnik ciśnienia doładowania G71 brak sygnału/zwarcie do masy - byc moze problemem jest sam czujnik - nie wiem gdzie on sie moze w Twoim aucie znajdowac - u mnie siedzi w ECU

Ale po kolei - powinienies zrobic diagnozę dynamicznie zeby zobaczyć co się dzieje (najprawdopodobniej turbina przepompowuje) i po diagnozie dobry fachowiec powinien dojśc co nie bangla.
Przyczyna nie musi być (choć może) G71 - po drodze masz jeszcze kilka podzespołów mechanicznych i elektronicznych mogących powodowac notlauf - po kolei - N75 (elektrozawór ograniczjacy ciśnienie doładowania), nieszczelność w układzie podciśnienia - posprawdzaj cienkie węże ciśnienieowe czy są szczelne, turbina - jeśli uprawiasz PSJ to mogą byc pozapiekane kierownice, no i to co wywalił VAG czyli G71 brak sygnału/zwarcie do masy - co oznacza całkowicie uwalony czujnik.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corwax przepraszam za niepotrzebne pytania ,ten test wagiem zrobiłem z kolegą który też ma niewiele pojęcia o diagnostyce, próbuje drogą dedukcji dojść do przyczyny, a więc zawór upustowy turbiny przy przegazówkach powinien otwierać się i zamykąć a tak nie jest stoi i nie daje oznak życia , ale gdy zdjołem wężyk od podciśnienia i ustami wyssałem powietrze to pracuje czy to znaczy że N75 padł .Jeszcze raz sory za pytania jedna wizyta u fachowca rozwiązała by sprawę ale może przy pomocy rozwiąże ja sam .Pozdrawiam
Nie do końca - u ciebie jest chyba (nie napisales jaki silnik) zmienna geometria i sztanga powinna zmieniac położenie łopatek - ale bedzie to robic raczej pod obciazeniem - na postoju to sobie niewiele można zdiagnozowac. Test zróbcie dynamicznie pod obciazeniem, tu masz bloki wartości mierzonych:
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... hlight=abc
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... hlight=abc
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... hlight=abc
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... hlight=abc
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 153 gości