[mk2]dymienie z silnika...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 16:08
- Lokalizacja: białystok
[mk2]dymienie z silnika...
golf II 1.6 TD 91 gdzies przepuszcza mi spaliny i jest zadymiony cały silnik ,maska ,błotniki czy jest tam jakas uszczelka bo niewiem co mam kupic zeby wymienic dymi z tylnej strony silnika wczesniej tego nie było przest przepuszczanie dziwnie pracuje
Ostatnio zmieniony śr lut 22, 2006 23:51 przez artista_27, łącznie zmieniany 1 raz.
Najprawdopodobniej masz uszkodzona uszczelke kolektora wydechowego a pracuje dziwnie z tego wzgledu,ze w miejscu uszkodzenia uszczelki silnik zasysa dodatkowe powietrze co wpływa negatywnie na jego prace.
[ Dodano: 22 Lut 2006 19:27 ]
Jeszcze jedno sprawdz sam kolektor wydechowy czy nie jest uszkodzony !
[ Dodano: 22 Lut 2006 19:27 ]
Jeszcze jedno sprawdz sam kolektor wydechowy czy nie jest uszkodzony !
Best Life is VW drive!!!! :satan:
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 16:08
- Lokalizacja: białystok
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 662
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
- Lokalizacja: lodz/zgierz
- Kontakt:
witam mam podobnie tyle ze na benzynie, tylko mi sie wydaje ze jest gdzies neiszczelnosc miedzy glowica a kolektorem zwiazku z tym mam pytanie czy duzo jest przy tym roboty zeby odkrecic kolektor i wymienic uszczelki, jak to jest z tymi srubami czy nie lubia zostawac w glowicy. Chciauem to zrbic mam nawet uszczelki ale boje sie ze urwa sie sruby i wtedy glowica trzeba sciagac gwintowanie planowanie itd,
czy np strzeleanie w tlumik moze byc spoowodowane neiszczelnoscia ?zaplon ustawiony,mieszanka raczej tesh
czy np strzeleanie w tlumik moze byc spoowodowane neiszczelnoscia ?zaplon ustawiony,mieszanka raczej tesh
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]
Kolektory zazwyczaj łatwo się odkręcają. Jak są jeszcze oryginalne nakrętki to są one na klucz 12 a nie 13. Po odkręceniu wszystkich nakrętek odchylamy kolektor żeby zszedł ze szpilek i wymieniamy uszczelki, potem nakładamy kolektor na szpilki i skręcamy do kupy. Tylko pamiętajcie o podkładkach pod nakrętki.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 662
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
- Lokalizacja: lodz/zgierz
- Kontakt:
ale zeby wydechowy odkrecic to trzeba i ssacy?? ssacy jest chyba na imbusa? 6 dobrze gadam?? najlepij chyba bedzie jakby te sruby jakos "odpieczyc"
a jak mi sie urwia <boje sie>
TAZ, a co z ty prykaniem w tluimk moze byc wina neiszczelnosci?
a jak mi sie urwia <boje sie>
TAZ, a co z ty prykaniem w tluimk moze byc wina neiszczelnosci?
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]
Strzelanie w tłumik jest spowodowane niedopalonym paliwem, którego opary nagle w tłumiku się zapalają. Winny za ten stan jest zapłon i gaźnik. Kolektora ssącego nie musisz odkręcać jeżeli jest dostęp do nakrętek, a kolektor ssący ma faktycznie imbus numer 6. O śrubki się nie martw, nie pourywasz ich napewno.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 662
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
- Lokalizacja: lodz/zgierz
- Kontakt:
dzieki najblizsze wolna chwile poswiiece no wymiane, tylko ejszcze musze jechac zaminic uszczelke bo mi w sklepie dali taka na 2 rury (w tym miejscu co sa te spicnki w ksztalcie litery C
dzieki towarzyszu TAZ, bede maiu do Ciebe pare pytan jako do blacharza i lakierrnika ale to na priv
dzieki towarzyszu TAZ, bede maiu do Ciebe pare pytan jako do blacharza i lakierrnika ale to na priv
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 109 gości