MK II. FALUJĄ OBROTY.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK II. FALUJĄ OBROTY.
WITAM.
kumpel ma taki sam silnik jak i ja, 1,6pn,pierb 2ee.
problem jest taki że czasami falują mu obroty, tak jak by sam sobie dodawał gazu.
ja miałem to samo tylko że u mnie silniczek krokowy świrował niemiał styku na wtyczce.
a u niego silniczek pracuje jak należy, falują obroty a silniczek krokowy stoi w miejscu.
regulator podciśnieniowy przy zapłonie jest też ok.
więc już niewiem co. mam jeszcze jeden domysł że załancza się ssanie, odpowiada za to chyba jeden z elektrozaworów.
poszę o pomaoc.
pozdrawiam.
kumpel ma taki sam silnik jak i ja, 1,6pn,pierb 2ee.
problem jest taki że czasami falują mu obroty, tak jak by sam sobie dodawał gazu.
ja miałem to samo tylko że u mnie silniczek krokowy świrował niemiał styku na wtyczce.
a u niego silniczek pracuje jak należy, falują obroty a silniczek krokowy stoi w miejscu.
regulator podciśnieniowy przy zapłonie jest też ok.
więc już niewiem co. mam jeszcze jeden domysł że załancza się ssanie, odpowiada za to chyba jeden z elektrozaworów.
poszę o pomaoc.
pozdrawiam.
Witam!
Moge tylko powiedziec ze mam taki sam problem co pytajacy ( idealnie takie samo zachowanie silnika ) i szukam dalej rozwiazania - po cichu stawiam na silniczek krokowy ( moze powietrze tez sie gdzies dostawac ). Jakbys znalazl chetnie przeczytam co bylo powodem. pozdrawiam i zycze szczescia
Moge tylko powiedziec ze mam taki sam problem co pytajacy ( idealnie takie samo zachowanie silnika ) i szukam dalej rozwiazania - po cichu stawiam na silniczek krokowy ( moze powietrze tez sie gdzies dostawac ). Jakbys znalazl chetnie przeczytam co bylo powodem. pozdrawiam i zycze szczescia
syncro
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Tak jak ktoś wspominał, sprawdź uszczelkę pod gaźnikiem. Poza tym dokładnie sprawdź dolot czy nie łapie jakiegoś "lewego" powietrza. Jak to nie pomoże to przeczyść (przemyj) silnik krokowy - normalnie w benzyną go wymyj, później połóż aby wszystko z niego odparowało.
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
- yank
- Gadatliwa bestia
- Posty: 613
- Rejestracja: śr lut 15, 2006 09:25
- Lokalizacja: Zebrzydów/Świdnica
- Kontakt:
i ja sie dołaczam u mnie były takie same objawy stawiam na "te" dwa kabelki z tyłu gaźnika bodajże wtyczka jest czarna , u mnie nie mogłem znaleźć przyczyny dopiero po jakimś czasie zobaczyłem że tam kabelek był "uszkodzony" , jak wymieniłem wtyczke działa jak należy już chyba z 2 miechy a tak miłaem problem prawie codziennie:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 398 gości