Golf III Tdi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Przemekmk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw paź 07, 2004 16:09
Kontakt:

Golf III Tdi

Post autor: Przemekmk2 » pn sty 03, 2005 17:14

witam wszystkich!!
Mam problem z Golfem III Tdi -jedzie 140 km/h i więcej nie chce.
Z góry dzięki za pomoc



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » pn sty 03, 2005 17:22

pewno przeplywomierz padl:))), trzeba sprawdzic, najlepiejwypinajac z niego wtyk i pojezdzic , zobaczyc co sie bedzie dzialo



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » pn sty 03, 2005 18:32

podlacz pod VAG a bedziesz wiedzial czy cos go boli jak cos i jestes z okoloicy mozesz podjechach do mnie sprawdze ci



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn sty 03, 2005 18:35

Może trzeba by zrobić jakiś oddzielny dział TDI - bo te silniki są specyficzne :grin: i takich pytań będzie przybywać.

Co do pytania Przemka - zrób eksperyment - włącz auto i delikatnie ruszając (nie przekraczając 2000 obr) dojdź do 3 biegu i depnij tak do 3500-4000 obr, zwolnij i zrób to jeszcze raz - jeśli zauważysz różnicę w zbieraniu się auta, ewidetnie masz jakąś usterkę - efektem jest notlauf, może przepływka, może kupa innych czujników. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu (nawet w czasie jazdy) powinno wrócić do normy (reset komputera), do momentu kiedy nie przekroczysz jakiś 3000 obr. Jeśli będzie różnica to wszystko wskazuje na błąd w elektronice, który powoduje ograniczenie ciśnienia doładowania - auto nie pojedzie więcej niż 140km/h. Na niższych biegach tego tak nie odczujesz bo tdi ma potęzny moment obrotowy, jednak jak zrobisz kilka przyśpieszeń zauważysz różnicę. Jeśli różnicy żadnej nie będzie możliwe że się turbinka wysrała, ale to mało prawdopodobne. Jedynym (pewnym) sposobem na sprawdzenie to diagnoza VAGiem (dynamiczna), na podstawie wartości można dojść co jest uwalone. Polecam wizytę w dobrym warsztacie diagnostycznym.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Przemekmk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw paź 07, 2004 16:09
Kontakt:

Post autor: Przemekmk2 » śr sty 05, 2005 00:33

Był zrobiony test VAGiem dynamiczny i ciśnienie turbiny jest prawidłowe na każdym biegu. Na każdym biegu kręci się ładnie do odcięcia. Jedyna usterką, jaką pokazuje VAG 00575 017 - kolektor ssący Różnica regulacji sporadycznie.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr sty 05, 2005 13:41

00575 to czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej. Sprawdź czy nie ma nieszczelności ew. uszkodzony zawór N75. Jaki to silnik AFN?


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Przemekmk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw paź 07, 2004 16:09
Kontakt:

test

Post autor: Przemekmk2 » śr sty 05, 2005 21:19

test o którym pisałeś przeprowadziłem i nie zauważyłem żadnej różnicy w zachowaniu się auta.silnik to 1Z.co to jest ten zawór N75



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr sty 05, 2005 22:09

Elektromagnetyczny zawór ograniczenia ciśnienia doładowania. Najlepiej jak byś miał drugi na podstawkę i wtedy sprawdzić czy jest lepiej. Sprawdź też grube rury, turbina-intercooler-kolektor ssący, czy nie ma nieszczelnosci.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 381 gości