Golf III Tdi
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: czw paź 07, 2004 16:09
- Kontakt:
Golf III Tdi
witam wszystkich!!
Mam problem z Golfem III Tdi -jedzie 140 km/h i więcej nie chce.
Z góry dzięki za pomoc
Mam problem z Golfem III Tdi -jedzie 140 km/h i więcej nie chce.
Z góry dzięki za pomoc
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Może trzeba by zrobić jakiś oddzielny dział TDI - bo te silniki są specyficzne i takich pytań będzie przybywać.
Co do pytania Przemka - zrób eksperyment - włącz auto i delikatnie ruszając (nie przekraczając 2000 obr) dojdź do 3 biegu i depnij tak do 3500-4000 obr, zwolnij i zrób to jeszcze raz - jeśli zauważysz różnicę w zbieraniu się auta, ewidetnie masz jakąś usterkę - efektem jest notlauf, może przepływka, może kupa innych czujników. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu (nawet w czasie jazdy) powinno wrócić do normy (reset komputera), do momentu kiedy nie przekroczysz jakiś 3000 obr. Jeśli będzie różnica to wszystko wskazuje na błąd w elektronice, który powoduje ograniczenie ciśnienia doładowania - auto nie pojedzie więcej niż 140km/h. Na niższych biegach tego tak nie odczujesz bo tdi ma potęzny moment obrotowy, jednak jak zrobisz kilka przyśpieszeń zauważysz różnicę. Jeśli różnicy żadnej nie będzie możliwe że się turbinka wysrała, ale to mało prawdopodobne. Jedynym (pewnym) sposobem na sprawdzenie to diagnoza VAGiem (dynamiczna), na podstawie wartości można dojść co jest uwalone. Polecam wizytę w dobrym warsztacie diagnostycznym.
Co do pytania Przemka - zrób eksperyment - włącz auto i delikatnie ruszając (nie przekraczając 2000 obr) dojdź do 3 biegu i depnij tak do 3500-4000 obr, zwolnij i zrób to jeszcze raz - jeśli zauważysz różnicę w zbieraniu się auta, ewidetnie masz jakąś usterkę - efektem jest notlauf, może przepływka, może kupa innych czujników. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu (nawet w czasie jazdy) powinno wrócić do normy (reset komputera), do momentu kiedy nie przekroczysz jakiś 3000 obr. Jeśli będzie różnica to wszystko wskazuje na błąd w elektronice, który powoduje ograniczenie ciśnienia doładowania - auto nie pojedzie więcej niż 140km/h. Na niższych biegach tego tak nie odczujesz bo tdi ma potęzny moment obrotowy, jednak jak zrobisz kilka przyśpieszeń zauważysz różnicę. Jeśli różnicy żadnej nie będzie możliwe że się turbinka wysrała, ale to mało prawdopodobne. Jedynym (pewnym) sposobem na sprawdzenie to diagnoza VAGiem (dynamiczna), na podstawie wartości można dojść co jest uwalone. Polecam wizytę w dobrym warsztacie diagnostycznym.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: czw paź 07, 2004 16:09
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: czw paź 07, 2004 16:09
- Kontakt:
test
test o którym pisałeś przeprowadziłem i nie zauważyłem żadnej różnicy w zachowaniu się auta.silnik to 1Z.co to jest ten zawór N75
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 381 gości