problem z odpalaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krzysiek_ae
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt paź 14, 2008 12:27
Lokalizacja: Suwałki

problem z odpalaniem

Post autor: krzysiek_ae » śr lis 11, 2009 12:44

mam pewien problem z odpalaniem mojego Golfa 1.8 odpala za pierwszym razem łapie obroty ale po chwili spadają i gaśnie..... dodam to że jeśli dodam gazu to tez gaśnie, jakbym chciał odrazu ruszyć to naprawdę bym musiał dać sporo gazu.. normalnie odpala za 3 albo 2 razem i wszystko jest ok jak pochodzi trochę tak do 5 minut... co może być spowodowane myśe że jest to opuźniony zapon ale nie jestem pewien;/
Raczej bez wizyty u mechanika nie obejdzie się


;)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lis 11, 2009 13:15

krzysiek_ae pisze:Raczej bez wizyty u mechanika nie obejdzie się
raczej nie, ale są szanse że jeśli zgodnie z regulaminem forum napiszesz typ silnika albo dokładnie typ zasilania w paliwo to ktoś pomoże.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

krzysiek_ae
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt paź 14, 2008 12:27
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzysiek_ae » śr lis 11, 2009 13:58

golf II 1.8 90 KM benzyna, 86 rok. tylko tyle wiem niestety ;/


;)

jon-x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 23:25
Lokalizacja: mikołów, katowice
Kontakt:

Post autor: jon-x » śr lis 11, 2009 14:50

To zrób zdjęcie silnika telefonem i wrzuć na forum.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr lis 11, 2009 14:59

krzysiek_ae pisze:8 90 KM benzyna, 86 rok
Może być GU, GX lub RP
Luknij ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182571
Masz tam fotki silników RP i GX...to powinno wystarczyć żeby potrafił określić jaki masz silnik



krzysiek_ae
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt paź 14, 2008 12:27
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzysiek_ae » śr lis 11, 2009 23:43

o dzięki, rozpoznałem swój silnik - 1.8 GX 90KM..
jeszcze mam pewien problem chodzi o ogrzewanie w kabinie jak i rozgrzanie silnika, czyli silnik zaczyna się grzać po długim czasie po ok 8km jest 80 stopni,wina termostatu?


;)

Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » śr lis 11, 2009 23:49

Sprawdziłbym układ zapłonowy jesli dzieje sie tak w wilgotne dni i zasilanie (cisn. paliwa). Co do grzania... jeśli grzeje się zbyt wolno, jak stoisz temp rośnie a jak jedziesz spada delikatnie to termostat OUT :D


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr lis 11, 2009 23:51

jeżeli termostat przepuszcza to dolny wąż od chłodnicy będzie ciepły zanim silnik się nagrzeje. Jak wskazówka od temperatury zacznie się podnosić to sprawdź czy ten wąż jest ciepły. Prawidłowo górny powinien być ciepły a dolny zimny.



Awatar użytkownika
Racer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
Lokalizacja: WR RACER
Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
Silnik: PF

Post autor: Racer » czw lis 12, 2009 00:01

... zimny do momentu otwarcia termostatu po potem sa oba chwilowo gorace wiec trzeba sprawdzać zanim osiągnie ok 78* lub tyle co ma termostat temp. otwarcia ale lepiej wcześniej niż później :)


Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.

krzysiek_ae
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: wt paź 14, 2008 12:27
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzysiek_ae » czw lis 12, 2009 14:22

ok ale nie wiem co to może być czy jade czy stoję to i tak powoli rośnie temperatura, a u mojego kolegi juz po kilometrze jest silnik zagrzany i ogrzewanie kabiny w tym wypadku lepsze a co ważna w zimę jednak się przydaję;)


;)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 169 gości