Wycieraczki nie wracają w dolną pozycję

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zi0mal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt lis 02, 2004 14:47
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Wycieraczki nie wracają w dolną pozycję

Post autor: Zi0mal » śr lis 11, 2009 19:45

Witam pojawił się u mnie problem gdy włączę wycieraczki przednie na stałe to po wyłączeniu nie wracają na miejsce tylko zatrzymują się tam gdzie były w momencie wyłączenia, a przy spryskiwaczu pochodzą tyle ile zwykle z tym że też zatrzymują się gdzie popadnie zamiast wracać w dolne położenie, jedynie w trybie czasowym wracają do pozycji wyjściowej



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » śr lis 11, 2009 19:50

Najczęściej jest to przekaźnik przednich wycieraczek (19 lub 99). Docisnąć do skrzynki (może wyskoczył) lub zamienić na chwilkę z innego VW, niekoniecznie Mk 2. Rzadziej coś na instalacji, możliwe też uszkodzenie styku w manetkach.



Awatar użytkownika
Zi0mal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt lis 02, 2004 14:47
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Post autor: Zi0mal » śr lis 11, 2009 19:54

Jutro to sprawdzę wydało mi się to dziwne bo ne jestem pewien czy to od tego ale zwróciłem uwagę na ten mankament po tym jak wycieraczki chodziły na czasowym i w pozycji pionowej wyłączyłem zapłon i tak zostały a potem już zostawały gdzie chciały



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » śr lis 11, 2009 20:07

Nie ma to znaczenia, w jakiej pozycji są w danym momencie wycieraczki. Proszę spojrzeć w deszczowy dzień na parkingach: ile wycieraczek stoi na baczność a potem normalnie rusza, po prostu przypadek.



Awatar użytkownika
Zi0mal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt lis 02, 2004 14:47
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Post autor: Zi0mal » śr lis 11, 2009 20:11

No i tak mi się też wydaje ;) za to ta przypadłość jest uciążliwa, może ktoś jeszcze ma inny pomysł??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lis 11, 2009 20:27

jeszcze na pewno nie wiadomo, ale albo przekaźnik (najłatwiej sprawdzić przez podmianę) albo przy samym silniku koło przekładni są okrągłe blaszki styki do rozebrania wyczyszczenia i nawazelinowania.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jendrol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:46
Lokalizacja: Wisła

Post autor: jendrol » śr lis 11, 2009 20:28

A może by tak poszukac ??
Typowy problem,poczytaj tutaj napisałem co trzeba zrobic:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=212722



Awatar użytkownika
Zi0mal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt lis 02, 2004 14:47
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Post autor: Zi0mal » śr lis 11, 2009 20:34

Dziękuję za odpowiedź, szukałem może za krótko może nie dokładnie ale na pewno szukałem i nie natknąłem się na ten post. Jutro po pracy wykręcam silnik od wycieraczek w celu sprawdzenia tych styków



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » śr lis 11, 2009 21:48

Problem w silniku wycieraczek,a dokładnie styku w nim



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 386 gości