katalizator do wymiany i co teraz?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wav
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

katalizator do wymiany i co teraz?

Post autor: wav » śr lis 11, 2009 18:54

witam mam pytanko do was prawdopodobnie mam zapchanego kata jakieś propozycje?/ wiadomo ze nowy kat kosztuje wiec możed jakieś sprawdzone metody i zastosowania w waszych mk4

z góry dzieki za rady.


Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr lis 11, 2009 18:56

moja sprawdzona metoda jest jego wywalenie(sam wklad)i wstawienie w srodek rurki.temat duzo razy opisywany.



Awatar użytkownika
wav
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: wav » śr lis 11, 2009 19:02

duber pisze:moja sprawdzona metoda jest jego wywalenie(sam wklad)i wstawienie w srodek rurki.temat duzo razy opisywany.
tak tylko ze mam dwie sondy lambda jedną przed katem a drugą za....??


Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr lis 11, 2009 19:11

tak myslalem ale niemasz w awatarku typ silnika,cos kombinowali z tym.poczytaj forum,lub ktos dopisze bo ja niepamietam.

[ Dodano: Sro Lis 11, 2009 18:13 ]
np
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=268506
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81562
Ostatnio zmieniony śr lis 11, 2009 19:15 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lis 11, 2009 19:27

http://www.allegro.pl/item801114531_kat ... l_tec.html
gdzieś czytałem że się to sprawdza, na jakiej zasadzie nie mam pojęcia

[ Dodano: Sro Lis 11, 2009 6:31 pm ]
http://forum.honda-klub.org.pl/viewtopi ... 88&p=36633
lub to? Tak sobie szukam po necie ale ten emulator jest chyba wiarygodny.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Czakus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 23:09
Lokalizacja: Sopotkowo
Kontakt:

Post autor: Czakus » śr lis 11, 2009 20:04

pamietaj, ze są katalizatory uniwersalne. Owalne, okrągłe i prostokątne. Do diesli i PB. Koszt takiego kata to od 100pln (nowego) więc nie wiem czy taki wielki to koszt. A jeśli ten koszt faktycznie Cię przeraża to po prostu go wyczyść w środku



Awatar użytkownika
wav
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: wav » śr lis 11, 2009 20:19

Czakus pisze:Koszt takiego kata to od 100pln (nowego) więc nie wiem czy taki wielki to koszt. A jeśli ten koszt faktycznie Cię przeraża to po prostu go wyczyść w środku
to pokaz mi taki od 100 zł??


Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511

Awatar użytkownika
Kavior
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: wt sie 08, 2006 20:11

Post autor: Kavior » czw lis 12, 2009 20:22

Cena tej tulejki dystansowej powaliła mnie na kolana :panna: Samemu coś takiego można wystrugać w 5minut. Taki dystans sondy od wydechu sprawdza się i można to zastosować po wycięciu kata by druga sonda błędu nie wywalała. Sam tak miałem robić ale z doświadczenia z seatem brata i nieprzyjemnymi dzwiękami po wspawaniu rurki, później strumienicy zamiast kata wolałem kupić katalizator ori używke z anglika :grin:



Czakus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 23:09
Lokalizacja: Sopotkowo
Kontakt:

Post autor: Czakus » czw lis 12, 2009 21:05

tani, prosty
http://allegro.pl/item812059105_nowy_ka ... _tesh.html

Ja mogę zaoferować Ci niemieckiego bosala za 160pln (o ile znasz takiego producenta)
1) BOSAL katalizator uniwersalny ceramiczny płaski 54mm do 3000cmm - 159pln
2) BOSAL katalizator uniwersalny ceramiczny okrągły 54mm do 3000cmm - 155pln



Awatar użytkownika
beetle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: pt sie 10, 2007 14:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: beetle » czw lis 12, 2009 21:33

ciekawa propozycja bo sprawdzony zamiennik euro3 do mojego silnika znalazlem za 484 zl.

wie ktos co taka tulejka powoduje? moze ma cos w srodku?
spotkalem sie z przedluzka odgieta 90 st.
Ostatnio zmieniony czw lis 12, 2009 21:35 przez beetle, łącznie zmieniany 1 raz.


Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 12, 2009 21:55

beetle pisze:wie ktos co taka tulejka powoduje?
ona chyba jest odseparowana od wydechu, sonda ma w niej cieplutko i mierzy sobie tlen który w tej rurce zostaje


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Kavior
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: wt sie 08, 2006 20:11

Post autor: Kavior » czw lis 12, 2009 23:19

Ta tulejka to zwykła rurka z gwintem pod sąde. Drugą strone najlepiej przyspawać do wydechu. Dzięki dystansowi sonda nie jest wystawiona bezposrednio na spaliny i nie wywala błedu o spalinach jak nie mamy kata. Co do zamiennków katalizatorów to ja bym był ostrożny. Za tą cene wiadomo że wkład jest metalowy a nie ceramiczny. Jak ktoś jest przeczulony na dzwięki wydechu to odradzam właśnie ze względu na to :jezor:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 369 gości