turbina czy podejdzie?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:53
- Lokalizacja: w-wa
- Kontakt:
Co takiego w niej zrobiono ,że mówisz o 20% wzrostu wydajności??GrzesiekMk3 pisze:juz sprawa zaltwiona turbina zostala zegenerowana i ma zroibiony upgrade wiec bedzie o 20% wydajniejsza.
Została ta sama czy zapodałeś coś na VNT ?
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Własnie i co z tego ze bedzie wydajniejsza przeciez ecu tak wysteruje ja zaworem zeby ciśnienie doładowania było jak zaprogramowała fabryka, zeby skorzystac z tgeo to tzreba zrobic sofcik i wtedy można cos o tym powiedziec, a tak i tak tego nie wykorzystaszarwam pisze:zrobiony upgrade czyli co?GrzesiekMk3 pisze:i ma zroibiony upgrade
i skąd wiadomo że będzie o 20% wydajniejsza?
została pomierzona na specjalistycznych przyrządach?
PinkFloyd pisze:Własnie i co z tego ze bedzie wydajniejsza przeciez ecu tak wysteruje ja zaworem zeby ciśnienie doładowania było jak zaprogramowała fabryka, zeby skorzystac z tgeo to tzreba zrobic sofcik i wtedy można cos o tym powiedziec, a tak i tak tego nie wykorzystasz
PinkFloyd, można niewielkie przyrosty uzyskać stosując większą turbiną która uwolni silnik na wydechu ale bez zmiany programu cudów nie będzie.
O to własnie mi chodziłoarwam pisze:PinkFloyd pisze:Własnie i co z tego ze bedzie wydajniejsza przeciez ecu tak wysteruje ja zaworem zeby ciśnienie doładowania było jak zaprogramowała fabryka, zeby skorzystac z tgeo to tzreba zrobic sofcik i wtedy można cos o tym powiedziec, a tak i tak tego nie wykorzystasz
PinkFloyd, można niewielkie przyrosty uzyskać stosując większą turbiną która uwolni silnik na wydechu ale bez zmiany programu cudów nie będzie.
-
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:53
- Lokalizacja: w-wa
- Kontakt:
GrzesiekMk3,
w dieslu to się raczej nie sprawdzi.
raczej bym szukał czegoś większego. sam założyłem GT2052V.
i teraz jest różnica między turbem seryjnym a takim choć może jest minimalny lag, ale jest on praktycznie na codzień nie odczuwalny no chyba że deptasz po gazie poniżej 1500rpm tylko to jakby troszkę nie zdrowe dla silnika jest
w dieslu to się raczej nie sprawdzi.
raczej bym szukał czegoś większego. sam założyłem GT2052V.
i teraz jest różnica między turbem seryjnym a takim choć może jest minimalny lag, ale jest on praktycznie na codzień nie odczuwalny no chyba że deptasz po gazie poniżej 1500rpm tylko to jakby troszkę nie zdrowe dla silnika jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 200 gości