Problem z ciśnieniem oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Czerwo64
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lis 11, 2009 13:36
Lokalizacja: Jstrzębie zdrój
Kontakt:

Problem z ciśnieniem oleju

Post autor: Czerwo64 » śr lis 11, 2009 13:38

Witam jesyem poczatkującym kierowca i mam od kilku dni okzyjnie kupionego golfa 1500zł, ogolnie jest wszystko ok, tylko mam problem, gdy silnik sie rozgrzeje po ok. 15-20min jazdy włacza siekontrolka oleju na stacyjce oraz ten uciażliwy brzęczek! i od tego momentu jak sie juz włączy to nie gaśnie za wyjatkiem krótkich chwil gdy silnikl dostanie wiekszych obrotów. informacje dla was: olej jest nawet ponad norme, jest rzadki i czarny, ale właściciel zapewnia że dolewał niedawno tzn miesiac temu jak byl przeglad samochodu olej Lotos magnetic, orientowalem się wsrod znajomychi padały rady, 1wymien olej i filtr, 2moze byc zepsuty czujnik cisnienia oleju, a opinia wlasciciela? (bo na jezdzie probnej wyszla ta usterka) ze to jest blad stacyjki ze "niema masy" i sie wlacza... z masa faktycznie moze byc coc nie tak bo nie dzialaja mi kierunkowskazy przy tym jak mi awaryjne dzialaja a zamiast tych kierunkowskazow wlaczaja sie lampy po jednej stronie. a czy ta masa moze miec cos wspolnego z kontrolka? nie wiem pomozcie jak mieliscie taki problem albo podejrzewacie cos....



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » śr lis 11, 2009 14:34

Podstawowa sprawa to wymiana oleju i filtrów , jeżeli olej jest czarny i rzadki to znaczy że jest przepalony . Nie zalewaj lotosu i zorientuj sie jaki miałeś mineralny czy półsyntetyk, co do kierunków to przy wyjęciu kluczyka zamiast kierunku swieci Ci się ta strona pozycji na ktora włączysz kierunek



Awatar użytkownika
j_a_r_o_o_o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: pt gru 21, 2007 21:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: j_a_r_o_o_o » śr lis 11, 2009 14:44

wojtas46 pisze:Podstawowa sprawa to wymiana oleju i filtrów , jeżeli olej jest czarny i rzadki to znaczy że jest przepalony . Nie zalewaj lotosu i zorientuj sie jaki miałeś mineralny czy półsyntetyk, co do kierunków to przy wyjęciu kluczyka zamiast kierunku swieci Ci się ta strona pozycji na ktora włączysz kierunek
nic dodac nic ujac. To ze sie lampa wlacza to normlane na zgaszonym silniku i wyciagnietym kluczyku ze stacyjki.

1. wymien olej + filtr, zobaczysz czy pomoze.
2. jesli 1 nie pomoglo wymien czujniki.
3. jesli oba nie pomogly moze byc zatarta pompa oleju, badz panewki do wymiany.

poszukaj na forum. Tematow dotyczacych problemow z buczeniem kontrolki oleju jest naprwde od ********* :smoke:

pozdo


Fiat 126p - prawie jak Ferrari,
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
Obrazek

Czerwo64
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lis 11, 2009 13:36
Lokalizacja: Jstrzębie zdrój
Kontakt:

Post autor: Czerwo64 » śr lis 11, 2009 17:17

dzieki za pomoc z tym olejem ale w sprawie tych lamp to kietunkowskazy na wlaczonym silniku nie dzialaja wogole.. awarayjne dzialaja



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr lis 11, 2009 17:26

jeśli będziesz kupował filtr,to nie kupuj FILTRONA bo są własnie z nim problemy i z migająca kontrolką i brzęczykiem
kup filtr MANN lub KNECHT
reszta jak wyżej-nie truj silnika lotosem zalej valvoline albo motula-jesty teraz w dobrej cenie na allegro a poza tym jest człowiek na forum ,który sprzedaje 100% oryginalny motul


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » śr lis 11, 2009 17:42

Wszystko to co wyżej Koledzy napisali o układzie olejenia i filtrach - to prawda lecz...
Włącz światła pozycyjne i jednocześnie kierunkowskaz po najpierw jednej a potem drugiej stronie. Tam gdzie migacz nie działa - szukaj braku połączenia z masą. Od lamp do masy kabel jest zawsze koloru brązowego lecz idzie czasem nawet dość daleko od lampy do punktu przykręcenia. To trzeba sprawdzić. Sprawdź też przy skrzynce bezpieczników jest taka jak gdyby "gwiazda" czyli punkt do którego są podpięte same brązowe kable. Czy wszystkie dobrze "siedzą" i czy jaki brązowy w pobliżu sobie nie wisi odpięty.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 432 gości