Ile powinien palić diesel?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Imbrykus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: czw sty 05, 2006 19:53
Lokalizacja: W-wa

Ile powinien palić diesel?

Post autor: Imbrykus » śr lut 22, 2006 12:13

Właśnie ile powinien palić diesel w zimie? I co może byś jeśli za dużo chla?



ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » śr lut 22, 2006 12:36

U mnie pali o około 1l więcej ON/100km niż w lecie.



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » śr lut 22, 2006 12:44

Mój MK2 1,6TD ciągnie z baku 5,75l/100km. Ostatnio sprawdzałem bo sam byłem ciekawy ;)


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

greg

Post autor: greg » śr lut 22, 2006 12:47

jak grzałeś go na postoju lub jeździłeś tylko po miescie to i nawet 2 litry więcej - nie problem - sprawdź po trasie - nie powinno być dużej rónicy - po mieście owszem



Awatar użytkownika
Marsen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr gru 21, 2005 00:56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Marsen » czw lut 23, 2006 16:06

Moj np. pali teraz 10ltr/100 po mieście :/ Coś mnie to męczy bo to troche przesada. Wiem , że lubie sobie przydepnąć , no ale mimo wszystko. Pewnie do wymiany wtryskiwacze paliwa i pompa do regulacji oraz moze byc filtr paliwka do wymiany :/ a więc koszta koszt koszta.



Imbrykus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: czw sty 05, 2006 19:53
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Imbrykus » czw lut 23, 2006 16:16

Marsen pisze: do wymiany wtryskiwacze paliwa
ja swoje sprawdzałem na vag-u i są oki
a myślisz, że filtr paliwa może coś tu mącić?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw lut 23, 2006 18:59

Przyczyny duzego spalania
1. Lambda do wymiany
2. Silnik niedogrzany
3. Paliwo slabej jakosci (masz wode zamiast paliwa wiec ubywa szybciej)

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 357 gości