[mk2]zaplon ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2]zaplon ??
czes wam wszystkim przeczytalem wszystkie podobne posty ale mam taki problem wynmienilem pasek rozrzadu i mam problem samochod strzlea mi z gaznika i pluje benzyna jak rorzrzad byl juz kombinowayny na wsie sposoby nie moge ustawic zaplonu ustawie go fajnei nic nie strzle a po jakims czasi e chcem odpalic cos mi silnik blokuje tka jak by za wczesna iska sie wytwarzala silnik nie da rady przewalic a jak jzu przewali to kuleje nie ma wolnych obrotow i dajac gazu strzela moze wiecie co jest ?? a jak ne to prosilbym bym o dokladna instrukcjie ustawienia zaplonu ale nie an almpe stroboskopowa
Ostatnio zmieniony pn lut 20, 2006 12:13 przez bystry, łącznie zmieniany 1 raz.
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
bez lampy ciezko ustawic zaplon, chociaz jest to mozliwe, sam tak ustawiam swojego. Po pierwsze upewnij sie czy wszystkie kable od swiec sa przypiete w odpowiednich miejscach. Jesli tak to ustaw tlok pierwszego cylindra na zwrot zewnetrzny, na koniec suwu sprezania. aby to zrobic bedziesz prawdopodobnie musial zdjac pokrywe zaworow i sprawdzic czy jak znak na kole pasowym silnika ustawia sie na strzalce to czy oda zawory pierwszego cylindra sa zamkniete. Jak juz bedziesz mial ustawiony pierwszy tlok w ZZ to zdejmij kopulke aparatu zaplonowego poluzuj srube mocujaca i ustaw go tak aby palec rozdzielacza wskazal dokladnie styk pierwszego cylinsra w kopulce. Zloz z powrotem aparat i sprubuj odpalic. Jesli odpali to musisz tak obracac calym aparatem aby ustaly wszystkie dolegliwosci ktore opisujesz. I uzyskasz stabilny i rowny bieg jalowy. Jak ci sie to uda to wylacz silnik i kilka razy go odpal zeby sprawdzic czy nie odbija. Daj znac jak ci poszlo. Pozdrawiam
nie no wszystko bylo dobrze przed wymiana paska tylko kopcil nialym dymem mocno ale bylo wpozadku ladnie chodzil te 140 jechalem 2 biegiem 100 km/h a teraz mam problem ustawie wszystko no i odpali ale strzela ustaiwe zeby nie strzelal z gaznika no i odpale kilka razy i mi blokuje i sie rozstraja jak by zaplon niewiem ocb wlasnie wrocile m z garazu patrzyle m ustawialem jeszcze raz rozrzad no i an kole zamachowym mam 2 znaki wciecie i taki wypukly klin i jakas kropke wypukla taka i tylko na tej kropce moge zegrac znaki na kolep pasowym i walku posrednik i tak zrobilem tylko an ktorej teraz ustawaic zaplon moze jzu jest dobrze ale akumulator mi padl i nie kreci ;/ czekam na porady z gory dzieki
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Rozrzad ustawiasz w ten sposob: ustawiasz dolne kolo pasowe silnika (ono ma na obwodze takie wyciecie) i tym wycieciem ustawuiasz na strzalke, jak juz to masz zrobione to ustawiasz tak kolo rozrzadu zeby znak od strony silnika byl rowno z krawedzia gorna glowicy ajk juz tak masz to zakladasz pasek rozrzadu, nastepnie sprawdza sie czy znak na kole pasowym sinika pokrywa sie ze znakienm na kole rozrzadu walka posredniego, jesli tak nie jest to robisz korekte, dopiero jak te rzeczy sie zgadzaja to mozesz ustawiac zaplon. A co do bialego dymu to czy ubywa ci plynu ze zbiorniczka?? Bo to po prostu mogla byc para wodna z powietrza co jest zupelnie normalne przy duzej wilgotnosci.
ej chlopaki zrobilem jzu samochod niewiem co bylo ale juz dziala ustawilem rozrzad zz kolega szymonem :] hehehe mechania z nas to wiecie nie za dobre ale wyszlo
co 3 glowy to nei jedna hehe wiec ustawilem zaplon rozrzad no i dzila na obroty wchodzi fajnei nei blokuje nic jeszcze tylko trzeba spaliny ustawic i zaplon tak dokladnie jak cos to bede pisal co sie dzieje :]

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 155 gości