skrzynia, ciężko jedynka+ szarpanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcinello123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 07, 2009 22:22
Lokalizacja: Warszawa

skrzynia, ciężko jedynka+ szarpanie

Post autor: marcinello123 » wt lis 10, 2009 21:50

witam, mam problem zwiazany z wrzuceniem jedynki(szczegolnie jak jest zimny motor), zauwazylem, ze są na lewarku luzy, do przodu do tyłu większy. Jaka moze byc przyczyna? jakie są koszty orientacyjnie?

Druga sprawa to szarpanie, przy dodaniu gazu, ogolnie czuc spadek mocy? czy jest to mozliwe, ze przyczyną jest przerdzewiały tłumik srodkowy?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: skrzynia, ciężko jedynka+ szarpanie

Post autor: Haki » wt lis 10, 2009 22:10

marcinello123 pisze:witam, mam problem zwiazany z wrzuceniem jedynki(szczegolnie jak jest zimny motor), zauwazylem, ze są na lewarku luzy, do przodu do tyłu większy. Jaka moze byc przyczyna? jakie są koszty orientacyjnie?

Druga sprawa to szarpanie, przy dodaniu gazu, ogolnie czuc spadek mocy? czy jest to mozliwe, ze przyczyną jest przerdzewiały tłumik srodkowy?
Zadam Ci pytanie tylko się nie obraź kolego :chytry: Dlaczego zakładasz ten temat skoro jest tego o co pytasz mnóstwo na forum.

Nie chciało się użyć opcji SZUKAJ?? :green_fuck:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=277765 patrz :green_fuck: Temat chyba podobny .,,


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
grześ226- kosmos
szef wszystkich szefow!!!
szef wszystkich szefow!!!
Posty: 191
Rejestracja: czw maja 01, 2008 15:35
Lokalizacja: Olszynka<>Prudnik
Kontakt:

Post autor: grześ226- kosmos » wt lis 10, 2009 22:15

sunchronizator moze byc

[ Dodano: 10 Lis 2009 21:16 ]
moze byc walniety synchronizator



Awatar użytkownika
marcinello123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 07, 2009 22:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marcinello123 » wt lis 10, 2009 22:21

ok, sorry za nowy topic. z tego co widze, najpierw wymienie olej na full syntetyk w skrzyni, potem zobacze jak dalej. w sumie moze byc ten synchronizator.



Awatar użytkownika
grześ226- kosmos
szef wszystkich szefow!!!
szef wszystkich szefow!!!
Posty: 191
Rejestracja: czw maja 01, 2008 15:35
Lokalizacja: Olszynka<>Prudnik
Kontakt:

Post autor: grześ226- kosmos » wt lis 10, 2009 22:24

dokladnie na poczatku sprawdz olej



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lis 10, 2009 23:08

luzów na lewarku olejem nie zlikwidujesz, najpierw trzeba zewnętrzny mechanizm naprawić wymienić co trzeba z elementów plastykowych, nie wiem czy tam na linki zmiana czy nie ale trzeba zmienić to co ma luzy i wyregulować mechanizm


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 163 gości