Vw Golf 1.6 CL LPG 1989 pytanie przed zakupem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piedin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 19:31
Lokalizacja: Warszawa

Vw Golf 1.6 CL LPG 1989 pytanie przed zakupem

Post autor: piedin » wt lis 10, 2009 19:53

Witam
Znalazłem w ogłoszeniu golf II w automacie 1.6 CL 1989 z LPG , wspomaganie kierownicy.
Na zdjęciach już widać , że jest dosyć niski poziom płynu chłodniczego , kiedyś czytałem że może to mieć związek z gazem.
Auto ma przejechane 150 tyś , z czego jest udokumentowane 50 tyś do roku 2004 (wtedy był sprowadzony do polski i założony gaz)
Prośba o pomoc m.i.n z płynem , czy tak mało może być , sprzedający mówi że tak już jest.
dodaje fotki :

http://w.fotka.pl.s3.amazonaws.com/0d5f8b163b.jpg

Pozdrawiam
Piedin
Ostatnio zmieniony wt lis 10, 2009 20:56 przez piedin, łącznie zmieniany 2 razy.



VW Golf II
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:38
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: VW Golf II » wt lis 10, 2009 20:21

wedlug mnie to nie dobrze jak jest malo plynu. No chyba ze nie dolewal przez jakis okres wogole i dlatego jest tak malo. A jak dolewal i ubywa to zle.



gailbraith

Post autor: gailbraith » wt lis 10, 2009 20:29

Najważniejsze aby poziom nie spadał, nie ma wymogu aby w zbiorniczku był odpowiedni poziom, może ktoś kiedyś zalewał i nie miał wystarczająco płynu lub wyciek był na wężu i trochę wyciekło przed naprawieniem tego.

I polecam poczytać http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=606



piedin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 19:31
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: piedin » wt lis 10, 2009 20:40

dzięki za wskazówki oraz lekturę.
autko ma już swoje lata (ponad 20) i nie może być jak nowe.
Ale zbyt niski poziom też nie może być.
jeszcze nie podałem ceny golfika - 3300 zł



makx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 20:20
Lokalizacja: ostróda
Kontakt:

Post autor: makx » wt lis 10, 2009 20:52

piedin zwróć uwagę na poziom oleju, jesli by ubywalo płynu to puscila uszczelka pod glowica , złabo by paliłi zobacz czy na bagnecie nie pszekracza maxs jak tak to zle pozdro :cady:


BYŁ GOLF 2 JEST PASSAT B5 1,9 TDI 115KM

piedin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 19:31
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: piedin » wt lis 10, 2009 20:55

makx pisze:piedin zwróć uwagę na poziom oleju, jesli by ubywalo płynu to puscila uszczelka pod glowica , złabo by paliłi zobacz czy na bagnecie nie pszekracza maxs jak tak to zle pozdro :cady:
własnie na ssaniu odpalił i czekał aż silnik się rozgrzeje , na drugim razem dopiero udał się zapalić , obroty 2-2,5 tyś



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 291 gości