jak założyć te klamry na tłumik??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

jak założyć te klamry na tłumik??

Post autor: matisim » wt lis 10, 2009 19:42

witam.

Na początku pochwale sie że silnik w golfiku przechodzi remont, w sumie to już prawie sie zakończyl...:)

mam problem z założeniem tych klamr na tlumik... przy kolektorze jest mocowany na takie dwie klamry i nie mam czym ich założyć.... ma ktoś jakiś patent na to??


i prośba jeśli ktoś ma:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3223502#3223502

schemat podciśnienia samego gaźnika...



novy19822
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob wrz 05, 2009 21:23
Lokalizacja: Łomża

Post autor: novy19822 » wt lis 10, 2009 19:52

Witam.Zakładasz klamrę na kolektor a z drugiej strony kawał grubszego drutu i ciągniesz do dołu aż dolna część wskoczy na miejsce.Trochę jest z tym gimnastyki ale to działa.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt lis 10, 2009 19:52

A poszukać tak może.....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#2245013



Awatar użytkownika
bombel-g2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
Kontakt:

Post autor: bombel-g2 » wt lis 10, 2009 19:59

witam jest trochę zabawy prz tym. znajdz garazu płaskownik dosyć mocny który przytniesz w taki sposób aby wbić go młotkiem w tą klamrę z boku- czyli lekko pod skosem-wtedy rozszerzysz klamrę -nałozysz i trzeba bedzie zbic ten płaskownik aby klamra wróciła do pierwotnej rozpietosci- we dwójke musisz bo samemu- bardzo ciezko i najlepiej z kanału- oczywiscie rure trzeba albo na windzie albo trzymac- -bo musi byc przycisnieta do kolektora.


Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » wt lis 10, 2009 20:14

w szkl mamy podnośnik więc problemu nie bedzie. ten płaskownik musi być doś szeroki żeby bylo można go na ten klin ściąć, ale może coś znajde...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lis 10, 2009 20:31

Jak masz dostęp do podnośnika to zero problemu. Grubszy drut z pętlami na końcach, jedna mniejsza u góry na klamrę, druga większa na dole żeby but w nią wszedł i wybierasz tęgiego kolegę żeby stanął w tej pętli.
Ostatnio zmieniony wt lis 10, 2009 20:31 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » wt lis 10, 2009 21:41

Ja mam zrobiony patent z mocnego preta jeden koniec mam zagiety tak zeby wszedl w otwor w kramli a drugi koniec mam zrobione oczko Wkladam w to oczko lyzke motarzowa zapieram za wozek auta naciagam i kramla wskakuje



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » pn lis 16, 2009 13:26

zrobiłem tym płaskownikiem, mało miejsca ale poszło...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 70 gości