Mk [III] - SPRINGI CZY BALON???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mk [III] - SPRINGI CZY BALON???
Witam
Mam ostatnio dylemat. Cholera nie podoba mi sie mój golf na seryjnym zawiasie bo wyglada jakby miał wodę w piwnicy . Poszedł do góry dosc mocno bo zawias załozyłem cały nowy. Przestrzeń między opona a nadkolem zrobiła się sporawa i zastanawiam sie teraz czy nie zapodać wiekszego balona na fele. Obecnie mam 195/50 R15. Myslełem o 195/60 R15, albo przynajmniej 195/55 R15. Wiem, że licznik bedzie troche przekłamywał , ale może ktoś wie ile centymetrów opona bedzie wtedy wyższa. Muszę coś zrobić bo te przestrzenie nad kołem doprowadzają mnie do szału . Springów raczej nie chciałbym zmieniać bo mnie bardziej o komfort chodzi. Napiszcie jeszcze czy przy wiekszym balonie wzrośnie spalanie bajury i czy przyspieszenie będzie gorsze.
pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
Mam ostatnio dylemat. Cholera nie podoba mi sie mój golf na seryjnym zawiasie bo wyglada jakby miał wodę w piwnicy . Poszedł do góry dosc mocno bo zawias załozyłem cały nowy. Przestrzeń między opona a nadkolem zrobiła się sporawa i zastanawiam sie teraz czy nie zapodać wiekszego balona na fele. Obecnie mam 195/50 R15. Myslełem o 195/60 R15, albo przynajmniej 195/55 R15. Wiem, że licznik bedzie troche przekłamywał , ale może ktoś wie ile centymetrów opona bedzie wtedy wyższa. Muszę coś zrobić bo te przestrzenie nad kołem doprowadzają mnie do szału . Springów raczej nie chciałbym zmieniać bo mnie bardziej o komfort chodzi. Napiszcie jeszcze czy przy wiekszym balonie wzrośnie spalanie bajury i czy przyspieszenie będzie gorsze.
pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
jezeli moge cos podpowiedziec to nie przejmuj sie tym przeswitem
i nie zmieniaj balonow na wieksze bo to pogorszy wizerunek twego auta
a zawias po jakims czasie sie obnizy
tak zawsze jest gdy zakladamy nowy zawias
wiec narazie sie wstrzymaj
i nie zmieniaj balonow na wieksze bo to pogorszy wizerunek twego auta
a zawias po jakims czasie sie obnizy
tak zawsze jest gdy zakladamy nowy zawias
wiec narazie sie wstrzymaj
Sponsorzy:
"Moto Centrum" Kutno, ul. Teatralna 1 - czesci do wszystkich aut, akcesoria
"Klimatyzacje - Wulkanizacja" Kutno, ul. Cmentarna 11 - serwis, naprawa
"www.hotrodkutno.pl" - budowa replik, projektowanie, renowacja
"Moto Centrum" Kutno, ul. Teatralna 1 - czesci do wszystkich aut, akcesoria
"Klimatyzacje - Wulkanizacja" Kutno, ul. Cmentarna 11 - serwis, naprawa
"www.hotrodkutno.pl" - budowa replik, projektowanie, renowacja
Popieram przedmówców, co z wyglądu bez komfortu . Ja mam swojego MkIII od półtora miesiąca i powoli doprowadzam do kultury. Wczoraj byłem u diagnosty sprawdzić zawieszenie bo wg mnie jakiś taki miękki mi się samochód wydawał. Okazało się że poprzedni właściciel obniżył zawieszenie przez podgrzew sprężyn i ściśnięcie. Teraz rozciągnięte są może trzy zwoje a reszta ściśle dolega do reszty. Amortyzatory mają sprawność od 61 do 64 %. Chce założyć normalne sprężyny bo czasami trę podwoziem o jakieś garby. Podpowiedzcie czy mogę zmienić same sprężyny bo znajomy mnie postraszył że jak razem ze sprężynami nie zmienię amortyzatorów to amortyzatory mi padną. Prawda li to?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 259 gości