Skad nagar na turbinie w TDI?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » pn lis 09, 2009 22:15

Zico63b pisze:Ja z mechaniki słabiutko, więc tak krótko: czy Golf 1Z ma kierownice ruchome? wiem tylko że dwa typy są wkładane - KKK i Garett
Jeśli jest "sztanga" - to chyba ruchome?
W 1Z jest turbo WG ( nie posiada zmiennej geometrii kierownic) ta "sztanga" dźwignia steruje zaworem upuszczającym spaliny z turbo...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pn lis 09, 2009 22:19

Dzięki, mam więc tą "niedozajeżdżenia" turbinkę. Pozostaje tylko kat-out :okej:



oscar_83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn wrz 21, 2009 17:33
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: oscar_83 » wt lis 10, 2009 19:32

Dzis chcialem przedmuchac sobie wydech. Wiec jezdzlem powyzej 3kobr/min. I czesto przetrzymywalem go na 4kobr/min. Ale rzadna chmura nie wychodzila z wydechu. Czy to oznacza ze wydech jest czysty?. Samochod zle nei przyspiesza wiec zapchany ten wydech az tak bardzo nei jest raczej. Na wylocie jest brudna, ale masakry chyba nie ma.



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt lis 10, 2009 20:10

Przeczytałem wszystko i nie znalazłem informacji o zużyciu oleju.
Główną przyczyną może być właśnie olej pochodzący z odpowietrznika(odmy) jaki w wysokich temperaturach ulega zwęgleniu i osadza się na elementach turbiny.
Może ktoś z was dopowie pod tym kątem.... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt lis 10, 2009 21:44

oscar_83 pisze:Dzis chcialem przedmuchac sobie wydech. Wiec jezdzlem powyzej 3kobr/min. I czesto przetrzymywalem go na 4kobr/min. Ale rzadna chmura nie wychodzila z wydechu. Czy to oznacza ze wydech jest czysty?. Samochod zle nei przyspiesza wiec zapchany ten wydech az tak bardzo nei jest raczej. Na wylocie jest brudna, ale masakry chyba nie ma.
Jak wytniesz kata i po wspawaniu rurki dasz w kitę to dopiero zobaczysz za soba chmurę jak wydech się przedmucha
Ostatnio zmieniony wt lis 10, 2009 21:49 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt lis 10, 2009 21:47

PinkFloyd pisze:
Jak wytniesz kata i po wspawaniu dasz w kitę to dopiero zobaczysz za soba chmurę jak wydech się przedmucha
PinkFloyd nie strasz chłopaka chmurami - bo po wycięciu w ciągu paru minut ujrzymy temat na forum pt " Czarna chmura za autem - co z tym zrobić POMOCY" :pub:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

oscar_83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn wrz 21, 2009 17:33
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: oscar_83 » śr lis 11, 2009 04:03

Nie przesadzaj. Nie bede tworzyl nowego posta z powodu chmury. Jestem gotowy zrobic wszystko zeby turbina mi sie nie zajeb....la znowu syfem i dalo sie nim dobrze jezdzic. Widzialem juz sporo samochodow gdzie turbina stala a wlascicielowi to nie robilo roznicy.

[ Dodano: 11 Lis 2009 08:55 ]
Jeszcze jedna rzecz przyszla mi do glowy. Moze wtryski zalewaja paliwem? Co sadzicie na ten temat?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr lis 11, 2009 11:53

oscar_83 pisze:
[ Dodano: 11 Lis 2009 08:55 ]
Jeszcze jedna rzecz przyszla mi do glowy. Moze wtryski zalewaja paliwem? Co sadzicie na ten temat?
Byś to stwierdził zrób logi dynamiczne autka - będzie wiadomo...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

oscar_83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn wrz 21, 2009 17:33
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: oscar_83 » śr lis 11, 2009 13:56

Logi sie robi za pomoca VAG'a? czy trzeba jechac do programistow?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr lis 11, 2009 14:06

oscar_83 pisze:Logi sie robi za pomoca VAG'a? czy trzeba jechac do programistow?
tak za pomocą Vaga, nie koniecznie za pomocą programistów, większość z forumowiczów zakupiła sobie interfejsy Vag i sami sobie diagnozują samochody i wykonują logi, nie jest to drogi zakup a z pewnością się przyda - poczytaj na forum temat "jaki Vag wybrać".


Obrazek

oscar_83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn wrz 21, 2009 17:33
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: oscar_83 » śr lis 11, 2009 14:10

Mam ten kabelek do Golfa DBDII+polski Vag. A znasz namiary na jakis opis jak to wykonac i jak zinterpretowac dane?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr lis 11, 2009 15:20

oscar_83 pisze:Mam ten kabelek do Golfa DBDII+polski Vag. A znasz namiary na jakis opis jak to wykonac i jak zinterpretowac dane?
Kolego oscar 83 zobacz mój podpis.... :bajer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141462


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 95 gości