Jak podłączyć silniczki do regulacji przednich reflektorów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak podłączyć silniczki do regulacji przednich reflektorów
Witam, zakupiłem ostatnio silniczki do regulacji przednich lamp razem z wtyczkami, przewody: żółty, czerwony z niebieskim paskiem, brązowy z niebieskim paskiem. dryga wtyczka to żółty, niebieski i brązowy.
W autku mam regulacje wysokości reflektorów, ale nie mam wyprowadzonej instalacji do silniczków. I teraz moje pytanie: czy muszę poprowadzić nową instalację od włącznika świateł, czy powinienem to podłączyć do wiązki instalacji która biegnie przednim pasem?
Co oznaczają te kolory jak bym musiał założyć nową instalację bo nie chcę ich spalić. Szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi. Może ktoś to zakładał i pomoże ogarnąć problem.
Silniczki są firmy Hella
Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
W autku mam regulacje wysokości reflektorów, ale nie mam wyprowadzonej instalacji do silniczków. I teraz moje pytanie: czy muszę poprowadzić nową instalację od włącznika świateł, czy powinienem to podłączyć do wiązki instalacji która biegnie przednim pasem?
Co oznaczają te kolory jak bym musiał założyć nową instalację bo nie chcę ich spalić. Szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi. Może ktoś to zakładał i pomoże ogarnąć problem.
Silniczki są firmy Hella
Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
ogólnie wypada zebys mial jakis miernik i pdst wiedze o elektryce oraz
przelacznik swiatel z regulacja wysokosci ( mam zapasowy za symboliczna dyche ci moge puscic) a jest to podlaczone z grubsza tak ze od potencjometru idzie kabelek do silniczka -środkowy bolec - a pozostale dwa to brazowy masa i + od światel do ostatniego , oczywiście potencjometr przy wlaczniku trza tez odpowiednio podlaczyć i doprowadzic kabelek ten srodkowy do silniczka . czyli do silniczka idzie na stale masa , +12v po wlaczeniu świateł a srodkowy idzie z potencjometru i jest tam regulowane napięcie od okolo 1,5V do 5,5 V , które steruje silnikiem .
zobacz moje ostatnie posty , sam pytalem bo padla mi regulacja i szukalem schematu , jak by co to pisz to ciut pomoge , w sumie to proste jest a podejrzewam ze może kable sa jednak puszczone trza tylko wpiąć wtyczki , zawsze mozesz podlaczyc to na stole na krótko i musi dzialac
przelacznik swiatel z regulacja wysokosci ( mam zapasowy za symboliczna dyche ci moge puscic) a jest to podlaczone z grubsza tak ze od potencjometru idzie kabelek do silniczka -środkowy bolec - a pozostale dwa to brazowy masa i + od światel do ostatniego , oczywiście potencjometr przy wlaczniku trza tez odpowiednio podlaczyć i doprowadzic kabelek ten srodkowy do silniczka . czyli do silniczka idzie na stale masa , +12v po wlaczeniu świateł a srodkowy idzie z potencjometru i jest tam regulowane napięcie od okolo 1,5V do 5,5 V , które steruje silnikiem .
zobacz moje ostatnie posty , sam pytalem bo padla mi regulacja i szukalem schematu , jak by co to pisz to ciut pomoge , w sumie to proste jest a podejrzewam ze może kable sa jednak puszczone trza tylko wpiąć wtyczki , zawsze mozesz podlaczyc to na stole na krótko i musi dzialac
Ostatnio zmieniony sob lip 11, 2009 02:19 przez dnadna, łącznie zmieniany 2 razy.
no faktycznie. poszukałem przez twój profil i jest, dzięki
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249931
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249931
Witam, mam pytanko w związku z ustawianiem światełek. Mam standardowego wariata z 94 w 1.8i z manualną regulacją. Jednak mój problem pojawia się wówczas, gdy zapakuję go do pełna (a dość często tak jeżdżę po większych drogach)- dupcia siada i oczka świacą cieco za wysoko przeszkadzając. Niekture modele posiadają dodatkową wegulację wysokości specjalnie pod tym kontem. Od niedawna mam to autko i niebardzo wiem jak tu to ustawić. Czy jest jakiś prosty sposób na to???
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wszystkie mają regulacje śróbami (tą od wysokości znajdziesz tam gdzie pas łączy się z błotnikiem - i jest na tych śróbach plastykowa nakrętka z ząbkami można śróbokrętem o nie zaczepiać i regulować.Ma_cinek pisze:Niekture modele posiadają dodatkową wegulację
Natomiast niektóre posiadają regilację elektryczną która jest bardzo przydatna - i masz to wyżej wyklarowane jak założyć. Jak już założysz ustawiasz swiatła silniczkami na sam dół, a potem ręcznie śróbami tak żeby przy maksymalnym obciążeniu tyłu świeciły nie za wysoko. Jeśli tył opróżnisz - to elektrycznie podnosisz sobie światła do żądanego poziomu.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Chlopak1988
- Forum Master
- Posty: 1005
- Rejestracja: ndz lis 22, 2009 16:18
- Lokalizacja: PTU - PO
- Kontakt:
Witam! Mam pytanie dotyczące właśnie lamp, czy w mk4 wszystkie rodzaje lampy były juz przystosowane do elektrycznej regulacji wysokości? W moim aucie była wymieniana jedna lampa i nie ma tam silniczka, tylko jakiś plastik, którego ręcznie nie mogę ruszyć... Czy jest możliwość że nie da się podłączyć do niej silniczka? Lampa jest Helli...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 266 gości