Witam Wszystkich bardzo serdecznie:)
Mam problem z moim Golfem 1,6 benzyna z gazem.
Silnik ciężko zapala na benzynie(czasami nawet za 4-5 razem), gdy już odpali wariują mu obroty(spadają do 200-300 obr/min) po czym silnik się wyłącza. Podczas ponownego uruchomienia silnik odpala od strzału ale problem z obrotami nie znika. Obroty spadają do 400 obr/min i całe auto się trzęsie po czym silnik znowu gaśnie. Podczas jazdy na benzynie silnik strasznie "muli" tj. ma problem żeby wskoczyc na wysokie obroty...jak już wskoczy np. na 2-gim biegu to jedzie, ale podczas redukcji na 3-ci bieg po puszczeniu sprzęgła spadają obroty pomimo tego że trzymam "gaz w podłodze". Dzieje się tak podczas każdej redukcji czy to z 1-szego na 2-gi bieg, czy też z 3-go na 4-ty. Problem pojawia się niezależnie czy jest to zimny silnik czy też ciepły po przejechaniu 50 km.
Problemu tego nie ma na gazie. Wtedy silnik pracuje idealnie( nie ma wahania obrotów, problemu z redukcją). Silniczek krokowy został wymieniony na oryginalny z Boscha 4 miesiące temu.
Bardzo proszę o pomoc gdyż nikt nie umie mi z tym pomóc
Golf MK3 1,6 problem na benzynie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
silnikAEA
sszkoder pisze:silnik 1,6 AEA 55kW 1995r
ja mam też ten silnik AEA !.6 75km 95r , w sumie jestem zniego zadowlony ale ostatnio coś go muli i nie ma odejscia a raz ok może to jest ten same uszkodzenie co kolega ciekawe może ktoś nam poradzi co należy zrobić.
- ducker24
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
- Lokalizacja: Lublin/Kanie
- Kontakt:
ja mam też AEA i też mam taki problem
wymieniłem świece i kable coś pomogło nawet znacznie, bo już nie tak czesto spotykam nsie z tym problemem
bynajmniej jak rano zapalam odrazu idzie
sluchaj zrób taki test
pod całym korpusem od wtrysku, a kolektorem ssącym jest taka gumowa podstawka grubości okolo 1,5 centymetra
czy w około niej nie słyszysz jakiś dziwnych szmerów??
ja miałem uszkodzoną to podstawke wymieniłem i jest jeszcze lepiej
kosz nie wielki bo 70 złotych i 30 minut wolnego czasu
posłuchaj czy nie łapie lewego powietrza
czy cały wtrysk jest przymocowany mocno czy troche sie rusza??
przyciśnij go porządnie do dału za ten wlot powietrza z góry i zobacz czy coś sie zmieni
[ Dodano: 15 Lis 2009 20:29 ]
lewe powietrze jest słyszalne taki dziwny gwizd
wymieniłem świece i kable coś pomogło nawet znacznie, bo już nie tak czesto spotykam nsie z tym problemem
bynajmniej jak rano zapalam odrazu idzie
sluchaj zrób taki test
pod całym korpusem od wtrysku, a kolektorem ssącym jest taka gumowa podstawka grubości okolo 1,5 centymetra
czy w około niej nie słyszysz jakiś dziwnych szmerów??
ja miałem uszkodzoną to podstawke wymieniłem i jest jeszcze lepiej
kosz nie wielki bo 70 złotych i 30 minut wolnego czasu
posłuchaj czy nie łapie lewego powietrza
czy cały wtrysk jest przymocowany mocno czy troche sie rusza??
przyciśnij go porządnie do dału za ten wlot powietrza z góry i zobacz czy coś sie zmieni
[ Dodano: 15 Lis 2009 20:29 ]
lewe powietrze jest słyszalne taki dziwny gwizd
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 333 gości