Rozrząd Mk2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- mosiek2206
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Rozrząd Mk2
Witam mam zamiar sie wziąć za wymianę rozrządu w moim golfie silnik 1.3 MH z 1988r co powinienem wymienić żeby było to zrobione tak jak trzeba pasek i pompę wody to oczywiste a coś poza tym??
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 10:53 przez mosiek2206, łącznie zmieniany 1 raz.
Mosiek
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
- Lokalizacja: poznań
- Kontakt:
- Fabian LDZ
- _
- Posty: 11385
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- mosiek2206
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Chyba nie bardzo wiesz o co chodzi tam nie ma napinacza bo pasek naciągany jest pompą dlatego trzeba ją ruszyć i najlepiej wymienić bo to nie jest zbyt duży koszt a wiem że za chwile jej szlak nie trafi. Zastanawiam sie czy wymienić odrazu simering na wałku rozrządu podobno najlepiej jest go wymieniać z każdym rozrządem dlatego chciałem sie dowiedzieć coś na ten temat.
Mosiek
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
genLODOWAmk2, zmien mechanika pompa jst napinaczem w Waszych silnikach, a to czy cieknie czy nie to i tak sie wymienia , co druga wymiane rozrzadu, pamietajcie z wszsytko ma swój "przelot"
takim sposobem, to po co wymieniac pasek rozrzadu ? przeciez nie jest zuzyty jeszcze ?
a co do wymiany zimeringa, to tz mozna, tak dla pewnosci, bo to i tak jedna robota
takim sposobem, to po co wymieniac pasek rozrzadu ? przeciez nie jest zuzyty jeszcze ?
a co do wymiany zimeringa, to tz mozna, tak dla pewnosci, bo to i tak jedna robota
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
- Lokalizacja: poznań
- Kontakt:
w niektorych silnikach 1,3 pompa wody pelni role napinacza
to kto ma racje ??pompa jst napinaczem w Waszych silnikach
mi mechanik mowil ze pompa wody nie jest napedzana paskiem...
jesli jest to zwracam honor...
sam musze zrobic uszczelke pod glowica oraz zmienic pasek..... a jak okaze sie ze pompe wody tez trzeba zmienic to chyba sie potne... kupilem auto z mysla o wmaire oszczednej jezdzie a nie za na dzien dobry prawie 1000zl wpakowac trzeba...
ile kosztuje pompa wody ??
czuje ze chyba zaczne szukac innego silnika... a jak nie to spsrzedam auto jak stoi i kupie mk2 diesla :green_fuck:
był golf 2 1.3.....
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
http://ekatalog.intercars.com.pl/pics/031/CT633.jpg tak wyglada rozrzad u Ciebie
http://www.doppel-wobber.de/pix/m_mh.jpg
pasek okolo 30 , pompa 130
nie tak tragicznie
niecałę 200 zł za częsci , 100-150 za robote
odezwij sie , na PW to moze jakas pompe Ci dobra znajde w dobrej cenie
http://www.doppel-wobber.de/pix/m_mh.jpg
pasek okolo 30 , pompa 130
nie tak tragicznie
niecałę 200 zł za częsci , 100-150 za robote
odezwij sie , na PW to moze jakas pompe Ci dobra znajde w dobrej cenie
Ostatnio zmieniony sob lis 07, 2009 15:42 przez guti, łącznie zmieniany 1 raz.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- Fabian LDZ
- _
- Posty: 11385
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- mosiek2206
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
jaszczur, jak ustawić rozrząd to ja wiem tylko chciałem sie dowiedzieć o części i wymienię odrazu simering no i jak już ruszę pokrywę głowicy to i uszczelkę pod nią no i te gumki na śrubach mocujących tą pokrywę no i chyba wtedy będzie to zrobione jak trzeba. Jak by ktoś coś jeszcze chciał dodać do tej naprawy to piszcie
Mosiek
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: pn cze 29, 2009 09:35
- Lokalizacja: białywostok
Czołem
Mam taki sam silnik.
Pompa napina pasek (nie ma zadnego napinacza). Ja wymieniałem u siebie już 3 razy (co ok. 60 tyś) pasek i zostawiałem starą pompe (lekko chodzi, nie ma wycieków - otwór przy uszczelniaczu) Nowa dobra pompa kosztuje powyzej 100 zł. Wybór należy do Ciebie.
Aby wymienić uszczelniacz musisz zdjac koło rozrządu, a z tym moze być zabawa. U mnie nie puszczał wiec zostawiałem.
pozdrawiam i udanej zabawy.
Ł
Mam taki sam silnik.
Pompa napina pasek (nie ma zadnego napinacza). Ja wymieniałem u siebie już 3 razy (co ok. 60 tyś) pasek i zostawiałem starą pompe (lekko chodzi, nie ma wycieków - otwór przy uszczelniaczu) Nowa dobra pompa kosztuje powyzej 100 zł. Wybór należy do Ciebie.
Aby wymienić uszczelniacz musisz zdjac koło rozrządu, a z tym moze być zabawa. U mnie nie puszczał wiec zostawiałem.
pozdrawiam i udanej zabawy.
Ł
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Wystarczy zmienić pasek, pompę wody się powinno, a simeringu jeśli nie cieknie to nie trzeba. Wymiana simeringu to nie jest "przy okazji", bo to trochę więcej roboty, a rzadko zaczyna cieknąć nagle i mocno, więc zdążysz zawsze go zmienić jak będzie potrzeba przy kolejnej wymianie paska po 60 tys.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 77 gości