Ślizganie sprzęgła
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ślizganie sprzęgła
Witam!
Szukajka wywala błąd ogólny i za nic nie mogę się niczego doszukać, tak więc przepraszam jeśli temat był już poruszany.
Gdy przekroczę obroty o ponad 3K na każdym biegu nagle obroty zaczynają nie naturalnie rosnąć nawet do 6,5K muszę wtedy odjąć gaz i poczekać do 3K obrotów. Strach wogóle wyprzedzać na drodze.
Czy powyższe objawy wskazują na to że będę zmuszony wymienić całe sprzęgło? Jeśli tak ile to może +/- kosztować?
Szukajka wywala błąd ogólny i za nic nie mogę się niczego doszukać, tak więc przepraszam jeśli temat był już poruszany.
Gdy przekroczę obroty o ponad 3K na każdym biegu nagle obroty zaczynają nie naturalnie rosnąć nawet do 6,5K muszę wtedy odjąć gaz i poczekać do 3K obrotów. Strach wogóle wyprzedzać na drodze.
Czy powyższe objawy wskazują na to że będę zmuszony wymienić całe sprzęgło? Jeśli tak ile to może +/- kosztować?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=355888
Moje MK3
Moje MK3
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: pn mar 02, 2009 19:32
- Lokalizacja: Bogatynia
Tak, to wskazuje na ślizgające się sprzęgło. Koszt sprzęgła to ok. 300 zł (Luk) a robocizna to różnie, ja przedwczoraj dałem 250 zł (od razu gościu mi wszystko posprawdzał w środku czy jest wszystko okej).
Jedyny plus takiego sprzęgła, to taki że studzi "pośpiech" i chęć wyprzedzania ale oczywiście, jak najszybciej do wymiany.
Jedyny plus takiego sprzęgła, to taki że studzi "pośpiech" i chęć wyprzedzania ale oczywiście, jak najszybciej do wymiany.
W moim to samo było, z czasem był problem ruszyć już nawet.
Koszt.... akurat ja do Golfa II kupowałem 1.6 benzyna to w sklepie chcieli 120 za tarcze i od 200 do 300 zł docisk (wszystko zależy jakiej firmy)
A wykorzystując znajomości w hurtowni zapłaciłem 180 zł (sprzęgło i docisk - oryginał)
Wymieniłem w 7 godzin razem z kolegą. Autko znowu może piszczeć na asfalcie.
U mechanika krzyknęli ceny od 250 do 350 zł za robociznę. Wydaje mi się że za dużo chcą.
Wykorzystując okazję wymieniłem przegub zewnętrzny bo już pykał na skrętach.
Koszt.... akurat ja do Golfa II kupowałem 1.6 benzyna to w sklepie chcieli 120 za tarcze i od 200 do 300 zł docisk (wszystko zależy jakiej firmy)
A wykorzystując znajomości w hurtowni zapłaciłem 180 zł (sprzęgło i docisk - oryginał)
Wymieniłem w 7 godzin razem z kolegą. Autko znowu może piszczeć na asfalcie.
U mechanika krzyknęli ceny od 250 do 350 zł za robociznę. Wydaje mi się że za dużo chcą.
Wykorzystując okazję wymieniłem przegub zewnętrzny bo już pykał na skrętach.
Ostatnio zmieniony pt lis 06, 2009 13:28 przez weryfany, łącznie zmieniany 1 raz.
98% ludzi nienormalnych czyta posty z ręką na myszce.
Nie zdejmuj reki, już jest za późno...
Nie zdejmuj reki, już jest za późno...
Manor pisze:Witam!
Szukajka wywala błąd ogólny i za nic nie mogę się niczego doszukać, tak więc przepraszam jeśli temat był już poruszany.
kolego tak na przyszłosc to korzystaj z szukajki gogle na samym dole strony a nie szukajki forum
[ Dodano: 06 Lis 2009 19:41 ]
weryfany pisze:W moim to samo było, z czasem był problem ruszyć już nawet.
Koszt.... akurat ja do Golfa II kupowałem 1.6 benzyna to w sklepie chcieli 120 za tarcze i od 200 do 300 zł docisk (wszystko zależy jakiej firmy)
A wykorzystując znajomości w hurtowni zapłaciłem 180 zł (sprzęgło i docisk - oryginał)
Wymieniłem w 7 godzin razem z kolegą. Autko znowu może piszczeć na asfalcie.
U mechanika krzyknęli ceny od 250 do 350 zł za robociznę. Wydaje mi się że za dużo chcą.
Wykorzystując okazję wymieniłem przegub zewnętrzny bo już pykał na skrętach.
Bo tłumacza sie tym ze jest duzo roboty przy tym ze trzeba skrzynie wyciagac i takie tam rzeczy
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images44.fotosik.pl/241/73fd4b95b7dbdc5fmed.gif[/img][/url] www.chuligani.com
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 304 gości