MK2 RP problemy z moca

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiumistrz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr maja 10, 2006 15:14
Lokalizacja: Pruszcz gd
Kontakt:

Post autor: krzysiumistrz » czw lis 05, 2009 15:18

na 5 biegu skrzynia 4t obroty około 3500 dalej juz nie przyspiesza tylko dławi sie jak by chciał a cos go ogranicza
Ostatnio zmieniony czw lis 05, 2009 15:19 przez krzysiumistrz, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=564583&sid=15d903fd065a6ab71118a5fc773db695

gailbraith

Post autor: gailbraith » czw lis 05, 2009 15:47

krzysiumistrz pisze:max predkosc 165 to mało w porownaniu z poprzednim 1,6 ktory wyciagał 180...
A może po prostu w 1.6 licznik przekłamywał. I raczej vmax nie określa mocy auta, to że nie osiąga takiej prędkości to nie znaczy, że jest źle z mocą auta, u mnie też powyżej 3500 obrotów auto kiepsko się zbiera ale też mam lpg w czym widzę pewnie przyczynę tego, zresztą jednopunkty mają taką charakterystykę mulenia w kawałku partii obrotów, niejeden posiadacz RP-ka się do tego przyzna. Zresztą osobiście powyżej 3500 rzadko kręcę więc i mi to tak strasznie nie przeszkadza.

BTW. sprawdź czy nie masz jakiejś zwężki w dolocie zrobionej. Lub może cały czas bierze powietrze z tyłu puchy filtra czyli ciepłe.



Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » czw lis 05, 2009 18:20

u mnie powyżej 3500rpm praktycznie wcale nie jechal na 4 i 5 biegu na LPG, jak wywalilem to scierwo to bez problemu w calym zakresie obrotow ciagnie, aczkolwiek jak zbliza sie do 5tys. to wyraznie slabnie. Mam skrzynie 4T i mniejsze kola wiec licznik troche przeklamuje, na liczniku mialem 195, kumpel jechal 170 a ja go dosc szybko bralem wiec katalogowe 180 spokojnie wyciaga i nie ma zadnego przymulenia powyzej 3500rpm.


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

Awatar użytkownika
krzysiumistrz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr maja 10, 2006 15:14
Lokalizacja: Pruszcz gd
Kontakt:

Post autor: krzysiumistrz » czw lis 05, 2009 19:16

wlasnie na benzynie i lpg dzieje sie to samo nie ma roznicy jakie zasilanie


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=564583&sid=15d903fd065a6ab71118a5fc773db695

Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » czw lis 05, 2009 19:32

krzysiumistrz, bo masz gaz na mixerze czyli masz zwezke na dolocie i zarowno na benzynie jak i na LPG bedzie tak samo zamulal


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

Awatar użytkownika
krzysiumistrz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: śr maja 10, 2006 15:14
Lokalizacja: Pruszcz gd
Kontakt:

Post autor: krzysiumistrz » pt lis 06, 2009 07:12

czyli jak bym wymontował gaz było by ok?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=564583&sid=15d903fd065a6ab71118a5fc773db695

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » pt lis 06, 2009 08:25

nie do końca się z tym zgodze, mój się kręci na gazie do 5k spokojnie. Rzadko bo rzadko go męcze ale da rade.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

spoon121
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 15:31
Lokalizacja: Chojna

Post autor: spoon121 » pt lis 06, 2009 19:26

krzysiumistrz pisze:moment obrotowy wyglada tak ze miedzy 4 a 5,5 tys jest jaka s blokada zamulenie tzw jak juz przejdzie ten monent to juz idzie normalnie dalej do 7 tys
Kolego żaden seryjny RP-ek nie będzie się kręcił do 7tys.
Może po prostu ktoś oszczędzał przy zakładaniu instalacji gazowej i jakiś badziew kupił, a poza tym jak chcesz sportowej jazdy to dlaczego masz golfa z gazem...



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt lis 06, 2009 19:47

spoon121 pisze:a poza tym jak chcesz sportowej jazdy to dlaczego masz golfa z gazem...
- a kto napisał, ze krzysiumistrz chce sportowej jazdy? Po prostu silnik nie ciągnie jak trzeba i tyle.
Tak mi przyszło do głowy - czy przed założeniem gazu też tak było?



jon-x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 23:25
Lokalizacja: mikołów, katowice
Kontakt:

Post autor: jon-x » pt lis 06, 2009 23:57

spoon121 pisze: Kolego żaden seryjny RP-ek nie będzie się kręcił do 7tys.
Może po prostu ktoś oszczędzał przy zakładaniu instalacji gazowej i jakiś badziew kupił, a poza tym jak chcesz sportowej jazdy to dlaczego masz golfa z gazem...
Mój RP sie bezproblemowo kręci do 6k z groszami.

Jeśli chodzi o problem autora - dziś robiłem rozrząd i ustawiałem zapłon u siebie, nie skończyłem tego robić bo okazało się że do wymiany sa kable (nie kupujcie kabli Electrixx) więc ustawiłem tak jak mi było wygodniej przykręcić aparat i pojechałem do domu, objawy są dokładnie takie jak w temacie. Więc jeśli była zmiana rozrządu, to najwidoczniej wałek pośredni jest w innym położeniu, niż był przed wymianą. Usterka prosta do doregulowania przez kręcenie samym aparatem przy użyciu lampy stroboskopowej.

to co napisałem wyżej to klasyczna gafa i wyjaśnione jest dwa posty dalej.
Ostatnio zmieniony sob lis 07, 2009 21:56 przez jon-x, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » sob lis 07, 2009 17:22

jon-x, kazdy RP powinien sie krecic do 6250 bez problemu :) ale jesli wchodzi do 7k to znaczy ze sterownik od LPG nie odcina w odpowiednim momencie i przy okazji miesza cos przy ECU od RP ktore tez nie odcina wtedy....

Co do ustawienia zaplonu to bardzo prawdopodobne, sam bym musial u siebie zaplon ustawic idealnie bo mam ustawiony na sluch i niby jest dobrze ale kto wie, moze bedzie ciut lepiej :P


[b][color=indigo]Moja Golfinka: :D [/color] (wszystkie foty na 1-szej stronie ;) )
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?t=158[/b]

jon-x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 23:25
Lokalizacja: mikołów, katowice
Kontakt:

Post autor: jon-x » sob lis 07, 2009 22:01

OK wyjaśnienie - bo też to przerabiałem u siebie teraz, wymieniłem kompletny rozrząd i zapłon, miałem ten sam problem - jak się okazuje - źle był złożony rozrząd! Metoda aby to sprawdzić jest prosta - szukasz "kropki" na górnym kole rozrządu, która wg książki ma być równo z powierzchnią pokrywy klawiatury - ustawiasz ją w podanym w książce w miejscu (możesz to zrobić wrzucając 2 bieg i lekko przesuwając samochód) i wtedy patrzysz, czy znak na kole pasowym wypadnie w miejscu oznaczonym strzałką. Jeśli nie - musisz ustawić koło pasowe tak aby znak się zgadzał, poluzować napinacz i ustawić wałek rozrządu tak, aby ta kropka (od strony silnika) się zgadzała - wtedy założyć i napiąć pasek. Następnie doregulować zapłon i wio.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz lis 08, 2009 11:57

Kolega krzysiumistrz ma dobrze ustawiony rozrząd - byłem widziałem - jest ok. Jedyne co, to moje wątpliwości budzi zapłon - aparat jest inaczej przekręcony, niż w innych RP, choć na lampie niby dobrze wychodzi... Chyba, że wałek pośredni jest przestawiony i stad te przestawienie zapłonu.



jon-x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 23:25
Lokalizacja: mikołów, katowice
Kontakt:

Post autor: jon-x » ndz lis 08, 2009 13:25

Gdyby kolega krzysiumistrz napisał jak dokładnie wyglądała 'droga' tego silnika - co było najpierw zrobione, kiedy doszedł LPG, to by można było coś wywróżyć...

A gdyby wywalić zwężkę i sprawdzić?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 301 gości