Silnik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
karol2010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 995
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
Lokalizacja: Szydłowiec
Kontakt:

Silnik

Post autor: karol2010 » czw lis 05, 2009 18:50

Wiec wczesniej ruszylem ten temat.... ale chce wiedziec czy da sie tak jezdzic czy samochod potrzebuje koniecznej naprawy. Wczesniej pisalem o tym ze szklanki slychac ale pozniej doczytalem ze to nic jesli to trwa ko 2-3 sekundy u mnie jest troche dluzej szczegolnie jak jest zimno. Dodatkowo podczas przymrozkow niskich tep. wlacza sie brzeczyk od cisnienia oleju szczegolnie gdy wchodze na wyzsze obroty natomiasz jak zejdzie z wysokich to brzeczyk cichnie, ale problem i zgadka w tym ze gdy silnik jest cieply nic sie nie wlacza wszystko tak jak powinno byc. Wiec mam pytanie do was czy da sie jezdzic tak?? czy potrzebna jest naprawa?? a nastepne pytanie to co trzeba wymienic i ile to bedzie kosztowac. Ps. nie wysylajcie mnie to innych tematow bo sie naczytalem juz i podobnego problemu do mojego znalesc nie moglem wiec prosze o troche wyrozumialosci.



Awatar użytkownika
bogus01
MK2 600KM
MK2 600KM
Posty: 115
Rejestracja: pt lis 28, 2008 22:21
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: bogus01 » czw lis 05, 2009 19:36

szklanki to i umnie słychac dłużej i to nie tylko w zime ale to prawie norma więc jakiś czas możesz z tym pojeździc a brzęczek brzęczy bo olej przymarza nie całkiem ale robi się budyniowaty i pompa nie nadąrza ze smarowaniem a przy wyższych obrotach silnik ma większe zapotrzebowanie na smarowanie dlatego pompa nie nadąrza i brzęczyk informuje o niskim ciśnieniu oleju, poprostu musisz po włączeniu dac mu chwile na popracowanie na wolnych obrotach żeby olej nabrał swojej konsystencji a zapewne sporo osób ma taki problem w zime jeszcze jak samochód nie jest garażowany to tym bardziej no i zależy od oleju kto jaki ma



Awatar użytkownika
karol2010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 995
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
Lokalizacja: Szydłowiec
Kontakt:

Post autor: karol2010 » czw lis 05, 2009 19:42

aha czyli problem moze zalatwic zmiana oleju?? np na jaki??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=431207&p=5192875#p5192875 - moje mkIII

Awatar użytkownika
bogus01
MK2 600KM
MK2 600KM
Posty: 115
Rejestracja: pt lis 28, 2008 22:21
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: bogus01 » czw lis 05, 2009 19:53

wymiana oleju może pomóc jeśli ten jest już przepracowany a jaki to nie polece bo nie wiem czy masz teraz syntetyk, półsynt. czy mineral ale ktoś napewno doradzi bo są tu spece od olejów



Awatar użytkownika
karol2010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 995
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
Lokalizacja: Szydłowiec
Kontakt:

Post autor: karol2010 » czw lis 05, 2009 19:58

jezdze na polsyntetyku.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=431207&p=5192875#p5192875 - moje mkIII

Awatar użytkownika
bogus01
MK2 600KM
MK2 600KM
Posty: 115
Rejestracja: pt lis 28, 2008 22:21
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: bogus01 » czw lis 05, 2009 20:06

to jak coś to lej dalej taki sam bo ten co masz moze byc zanieczyszczony jakieś syfy woda itp. i dlatego może szybciej gęstnieje
Ostatnio zmieniony czw lis 05, 2009 20:08 przez bogus01, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 323 gości