Wilgoć powoduje wysokie obroty,

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pittereck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 26, 2009 21:11
Lokalizacja: Włocławek

Wilgoć powoduje wysokie obroty,

Post autor: pittereck » śr lis 04, 2009 23:32

Witam. Mam kilka takich drobnych problemów z 1,6 pn na gaźniku 2ee choc niewiem czy gaźnik ma z tym związek. Chodzi o to że za kazdym razem gdy jest wilgos w powietrzu czyli w deszczowe dni mojemu golfikowi coś odbija i na na luzie 2 tyś obrotów albo więcej. Co może byc przyczyną? W suche dni jest zawsze ok

Do tego wycieraczki działają mi tylko na najwyzszym biegu. Co z tym można zrobić?

Aha noi jeszcze jedna drobna usterka. Nie mogę doszukac sie wycieku płynu chłodniczego. mam często tłuste szyby, czy to oznacza że wycieka z nagrzewnicy?



Awatar użytkownika
osaVWosa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pt paź 19, 2007 19:06
Lokalizacja: VWarszaVW
Kontakt:

Post autor: osaVWosa » śr lis 04, 2009 23:37

Sprawdź stan przewodow wysokiego napiecia Moze byc przebicie
Co do wycieraczek pierwsze co moze byc i prawie na 100% to walniety przekaznik bodajże nr 19
Tluste szyby Palisz w aucie? :helm:



pittereck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 26, 2009 21:11
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pittereck » czw lis 05, 2009 00:45

W samochodzie pale jednego na tydzien, dla innych jest zakaz. Wczoraj dopiero zalałem płynem. Samochód kupiłem w lato na wodzie i tak jezdziłem do pierwszych przymrozków. Szukac dziury w całym, w nagrzewnicy?

Jaki jest koszt takiego przekaźnika? I gdzie go mozna znaleść?

[ Dodano: 04 Lis 2009 23:52 ]
Gdzie moge sprawdzić czy to na bank przekaźnik nr 19? Poszukałem i znalazłem na allegro.



Awatar użytkownika
osaVWosa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pt paź 19, 2007 19:06
Lokalizacja: VWarszaVW
Kontakt:

Post autor: osaVWosa » czw lis 05, 2009 10:46

Najlepiej wlozyc drugi w miejsce starego ale tak jak mowie na 99.9% on jest przyczyna niedomagania wycieraczek albo wloz przekaznik 99 bedziesz mial regulacje szybkosci wycieraczek
Co do parowania zatluszczania szyby to ciezko cos pomoc Musisz szukac bo rozumiem ze plynu ubywa
No w Twoim chyba nie ma filtra przeciwpylkowego bo jak on jest brudny to takie sa objawy
Ostatnio zmieniony czw lis 05, 2009 10:48 przez osaVWosa, łącznie zmieniany 1 raz.



wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » czw lis 05, 2009 10:56

pittereck, mam taki przekaznik jak chcesz to 10zl razem z wysyłka



Awatar użytkownika
fifel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 19:44
Lokalizacja: Kraków

Post autor: fifel » czw lis 05, 2009 12:44

Jak chcesz to mam do sprzedania kilka przekazniko 99 za 30zl juz z wysylka :) jak cos to pw


[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw lis 05, 2009 12:58

U kolegi przyczyną niedziałania wycieraczek może nie być przekaźnik, tylko manetka - podejrzewam, że wymiana przekaźnika niewiele da. pittereck, włącz pierwszy bieg wycieraczek i poruszaj manetką przód-tył, lekko do góry/dołu - zobacz, czy może zacznie coś działać - jeżeli tak, to manetka.

Z tą wilgocią to prawdopodobnie jednak wina gaźnika - jak zgasisz i odpalisz, to obroty spadają?



Awatar użytkownika
osaVWosa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pt paź 19, 2007 19:06
Lokalizacja: VWarszaVW
Kontakt:

Post autor: osaVWosa » czw lis 05, 2009 13:05

Lipek81 pisze:U kolegi przyczyną niedziałania wycieraczek może nie być przekaźnik, tylko manetka - podejrzewam, że wymiana przekaźnika niewiele da. pittereck, włącz pierwszy bieg wycieraczek i poruszaj manetką przód-tył, lekko do góry/dołu - zobacz, czy może zacznie coś działać - jeżeli tak, to manetka.

Z tą wilgocią to prawdopodobnie jednak wina gaźnika - jak zgasisz i odpalisz, to obroty spadają?
Manetka tez ale ja w swoim mialem identyczny objaw Chodzily tylko na najwyzszym biegu i zatrzymywaly sie gdzie chcialy po wymianie przekaznika wszystko OKI juz bylo



pittereck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 26, 2009 21:11
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pittereck » pt lis 06, 2009 00:24

Lipek81 pisze:
Z tą wilgocią to prawdopodobnie jednak wina gaźnika - jak zgasisz i odpalisz, to obroty spadają?

tak, spadają

Co do przekaxnika to postaram sie załatwić sobie taki we własnym zakresie, jeśli mi sie nie uda to na pewno sie odezwe. Pisaliscie bym włożył przekaźnik nr 99 ale w miejsce po którym przekaxniku?
Dziś dorwałem nr 19, wjąłem swoja 19stke, włożyłem druga i nic, żadnej reakcji, co gorsza bez przekaxnika nr 19 wycieraczki tez działały- tak jak wczesniej na najwyższym biegu więc... Czy to na pewno nr 19 odpowiada za wycieraczki?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt lis 06, 2009 10:10

Tak, 19 odpowiada za wycieraczki. 99 wkładasz zamiast 19.

A z tym gaźnikiem to prawdopodobnie wina elektryki - coś gdzieś nie łączy - ale na 100% tego nie wiem - i jak zauważyłem - na forum też nie ma nikogo, kto by wiedział. Sam mam ten problem - u mnie jest wtedy, jak jest gorąco, u Ciebie jak wilgotno - po wyłączeniu i włączeniu zapłonu wszystko jest ok. Spróbuj przeczyścić wtyczki od elementów gaźnika, może coś pomoże.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 345 gości