1.8 8v jaki wydech???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

1.8 8v jaki wydech???

Post autor: vwEmil » śr lis 04, 2009 18:52

witam. składam swojego golfika od podstaw i doszedłem teraz do wydechu, w orginale miałem żeliwny ( pęknięty w pół) kolektor przechodzący na przegubie w dwururke potem pierwszy tłumik( nie kat) srodkowy i końcowy. stary wydech jest stary i lezał przez 3 latka pod chmurką i chce nowy.Chciałem założyć stumienica za miast 1 i reszta według katologu ale po przeczytaniu kilku postów to zmieniam zdanie chyba i sam nie wiem co tu zrobić za rozsądną cene żeby mi to nie wyło zbytnio.Przy silnku jest narazie jedynie kolektor 4;2;1. POMOCY! :crazy:



Awatar użytkownika
tomassss24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: tomassss24 » śr lis 04, 2009 18:59

Załoz jeden ostatni tłumik ten długi zamiast dwoch . Ja załozyłem do 1.8 od Turbo diesla bez zadnych przerubek i jest cacy lepiej sie zbiera .



Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: vwEmil » śr lis 04, 2009 19:19

czyli srodkowy wypad, pierwszy normalnie a ostatni o td? a czym on sie różni od katalowego?



Awatar użytkownika
tomassss24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: tomassss24 » śr lis 04, 2009 19:42

vwEmil pisze:czyli srodkowy wypad, pierwszy normalnie a ostatni o td? a czym on sie różni od katalowego?
Dlatego od TD bo do wersji bez katalizatora 1.8 i to miał silnik tylko na gazniku był mniejszy przelot nie pasuje na łaczeniu . Ja tak zrobiłem w 1.8 RP mam katalizator i tylko ostatni tłumik
Tu mozesz zobaczyc sobie jakie ida tłumiki http://www.e-automax.pl/index.php
Ostatnio zmieniony śr lis 04, 2009 19:46 przez tomassss24, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: vwEmil » śr lis 04, 2009 20:02

zara, chwile, ja mam 1.8 8v ale 112 kuca, mechaniczny wtrysk orginał bez katalizatora rocznik 84 wiec chyba większy przekrój, z resztą to nie ma znaczenia bo mogłe założyć co chce i nie musze się sugerowąc tym co było.....do mnie trzeba czasem mówić jak do idioty bo ja blondyn jestem.



Awatar użytkownika
tomassss24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: tomassss24 » śr lis 04, 2009 20:04

Niom przy tym silniku masz wkieszy przelot wiec smiało mozesz sobie pomodzic z wydechem :)



Awatar użytkownika
vwEmil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: wt lip 24, 2007 02:43
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: vwEmil » śr lis 04, 2009 22:34

a może wywalić środkowy bo widze po innych tematach że nie którzy tak mają i może jeszcze ostatni od 16v...tylko czy to coś polepszy? wie może ktoś czym się różnią tłumiki końcowe od 8v i 16v??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 362 gości