Wymiana rozrządu w 1.6 FSI - pytania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gagu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn sty 19, 2009 16:56
Lokalizacja: Police

Wymiana rozrządu w 1.6 FSI - pytania

Post autor: gagu » śr lis 04, 2009 15:16

Witam
Czy ktoś z was może robił, wymieniał rozrząd w FSI? Co ile powinno się to robić?
Macie gdzieś może opisy tego, bo w książce nie ma akurat tego silnika.
Jakieś specjalistyczne narzędzia są do tego potrzebne?

Z góry dziękuje i pozdrawiam



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » śr lis 04, 2009 22:21

W tym silniku masz lancuch nie wiem czy sa dwa lub jeden Zadzwon do ASO to Ci powiedza co ile ten lancuch sie wymienia i ile ich jest jeden czy dwa Podejrzewam ze jeszcze masz czas bo napewno nie masz takiego przebiegu zeby go wymienic



gagu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn sty 19, 2009 16:56
Lokalizacja: Police

Post autor: gagu » pt lis 06, 2009 15:24

Witam
No właśnie nie, sprawdziłem i silnik mam o oznaczeniu BAD. Poza tym sciągnałem osłone i są tam dwa paski.
Macie może gdzieś instrukcję jak to sie robi i o czym należy pamiętać?
Pozdrawiam



bombaj82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw paź 15, 2009 12:17
Lokalizacja: Warmia
Kontakt:

Post autor: bombaj82 » pt lis 06, 2009 17:07

kolego czyżbyś planował to zrobić tanim kosztem??..odstaw do serwisu, nie koniecznie VW - gena ale takiego ktory jest obyty z marka VW. Zrobią. Będzie hula jak nowy ;p i sie nie zamartwiaj ;)
pierwszy rozrząd wymieniłem po 78 tysiącach
drugi po 53 tysiącach
A co ile trzeba wymieniać..różnie mówią, różnie piszą itp itd..ponoć pierwszy można wymieniać po 90tysiącach..ja nie ryzykowałem. I to też zależy czy to disel czy BP. disle można do 100tysięcy kręcić na pierwszym rozrządzie.
Drugą wymianę hmm... mówią co 60 - 80tysi. Ja na drugiej nie zamierzam przekraczać 60tysiu. Tak samo z trzecią i czwartą...To zależy od ciebie..jak jeździsz (miasto/trasa)
Ja w swoim 1.6, 16V mam dziesięć części do wymiany i mnie to kosztuje ok 900zł - nie mam klimy.
Liczyć tak czy siak ok 1200zl z robocizna MAX ;)


bArT

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt lis 06, 2009 17:35

jeryk10 pisze:W tym silniku masz lancuch nie wiem czy sa dwa lub jeden Zadzwon do ASO to Ci powiedza co ile ten lancuch sie wymienia i ile ich jest jeden czy dwa Podejrzewam ze jeszcze masz czas bo napewno nie masz takiego przebiegu zeby go wymienic
ha ha ha gdzie tam widziałeś łańcuch,tam są dwa paski,2 napinacze,2 rolki i pompa wody

[ Dodano: 06 Lis 2009 16:42 ]
podjedz do mnie to zrobię,nic gorszego chyba niema jak wymiana pasków w TDI V6 lub V8
Ostatnio zmieniony pt lis 06, 2009 17:38 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pt lis 06, 2009 18:12

NOREK111 CALY CZAS BYLEM PEWIEN ZE TEN SILNIK MA LANCOCH



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt lis 06, 2009 18:14

jeryk10 pisze:NOREK111 CALY CZAS BYLEM PEWIEN ZE TEN SILNIK MA LANCOCH
wieżę


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

gagu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn sty 19, 2009 16:56
Lokalizacja: Police

Post autor: gagu » czw lis 12, 2009 21:54

Witam
I jak możecie coś podpowiedzieć mi z tym rozrzązem i z wymianą?
Robił ktoś to sam?
Macie jakąś instrukcje do tego?

Pozdrawiam



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » czw lis 12, 2009 23:28

Masz schemat BAD. Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony pt lis 13, 2009 09:36 przez roman58, łącznie zmieniany 1 raz.



gagu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn sty 19, 2009 16:56
Lokalizacja: Police

Post autor: gagu » czw lis 12, 2009 23:52

O super, dzięki serdeczne!!
A jakiś opisik jest może do tego?



greg

Post autor: greg » czw lis 12, 2009 23:59

gagu pisze:Macie jakąś instrukcje do tego?
mamy. rozrząd podobnie się ustawia jak w 1,4 AKQ z tym że otwory dla blokady nie ustawia się do siebie tylko oba w punkt małej wskazówki zegarka- godzina 9 (lewe koło może za 5 dziewiąta a prawe 5 po 9). 0 masz w głowicy zagłębienia pod blokady. Na kole zębatym na wale korbowym masz znak do ustawienia wału (wycięcie zęba) oraz znak na bloku. Napinacze zegarowe - więc to bez problemu



gagu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn sty 19, 2009 16:56
Lokalizacja: Police

Post autor: gagu » pt lis 13, 2009 18:28

Dzięki roman i greg.
Już teraz to prawie jestem w domu :)
greg już któryś raz z koleji mi pomogłeś, wielkie dzięki!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 263 gości