Problemy z odpalaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
przemek130
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pt sie 29, 2008 13:05
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Problemy z odpalaniem

Post autor: przemek130 » wt lis 03, 2009 21:53

Witam. Mam taki problem. Rano kiedy chce odpalić golfa dość cieżko mu to idzie (prawdopodobnie akumulator jest słaby). Kiedy jest ciepło to nie ma problemow. Czy przez to ze mam 8 km do szkoły akumulator może sie slabo naładować? Czy poprostu trzeba go wymienić?



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » wt lis 03, 2009 22:01

Możliwe, że potrzebna jest wymiana. Ile lat go masz?
Trzeba sprawdzić poziom elektrolitu w akumulatorze, ewentualnie dolać wody destylowanej, potem dopiero go podładować wstawiając na ok. 10h pod prąd 6A.


Obrazek
Obrazek

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » wt lis 03, 2009 22:06

Teraz zimno to mozliwe bardzo ze dalo mu sie to we znaki i okazał po sobie ze jest na wyczerpaniu .. przekonalbym sie rowniez czy aby na pewno wszystko jest w porzadku z wirnikiem w rozruszniku.. jak wirnik sie sypie to wydaje sie jakby aku był słaby.. ale raczej aku po prostu ;)



Awatar użytkownika
przemek130
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pt sie 29, 2008 13:05
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: przemek130 » wt lis 03, 2009 22:08

Nie mam pojęcia ile już ma. Wody destylowanej dolałem. Rok temu był doładowany (zima) i ładnie odpalał ze 2 dni a potem znowu to samo. A w czasie jazdy to mam włączone radio, światła i nawiew na 1.
Vii, z wirnikiem wszystko chyba ok bo jak wychodzę ze szkoły to ładnie zapala
Ostatnio zmieniony wt lis 03, 2009 22:10 przez przemek130, łącznie zmieniany 1 raz.



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » wt lis 03, 2009 22:12

przemek130 pisze:Nie mam pojęcia ile już ma. Wody destylowanej dolałem. Rok temu był doładowany (zima) i ładnie odpalał ze 2 dni a potem znowu to samo. A w czasie jazdy to mam włączone radio, światła i nawiew na 1.
Vii, z wirnikiem wszystko chyba ok bo jak wychodzę ze szkoły to ładnie zapala
eee stary.. akumulator blaga Cie o wymiane, nie ma juz co ladować ;) pozdro
Ostatnio zmieniony wt lis 03, 2009 22:13 przez Vii, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » wt lis 03, 2009 22:37

Raczej padł ale jak będziesz kupował w sklepi czy serwisie to człowiek ci wyjdzie do auta z miernikiem i go sprawdzi , tak dla pewności .


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
przemek130
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pt sie 29, 2008 13:05
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: przemek130 » śr lis 04, 2009 16:59

Dzięki za rady. Akumulator dzisiaj wymieniłem. Podobno stary miał 220A i stąd ten problem



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » śr lis 04, 2009 17:04

przemek130 pisze:Podobno stary miał 220A i stąd ten problem
czyli wychodzi na to, że był za duży i alternator nie mógł go doładować.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
przemek130
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pt sie 29, 2008 13:05
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: przemek130 » śr lis 04, 2009 17:11

Nie mam pojęcia bo nie było na nim żadnych oznaczeń. Ale wielkościowo był taki sam jak założony teraz (45Ah)



Awatar użytkownika
krisss.79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: wt mar 17, 2009 11:40
Lokalizacja: GRUNBERG- ZIELONA GORA

Post autor: krisss.79 » śr lis 04, 2009 17:33

Ja bym na twoim miejscu nie zmnienial akumulatora,mozliwe ze jest to wina rozrusznika lub po prostu zasniedzialych kabli masowych.Trzeba bylo najpierw te rzeczy sprawdzic.

[ Dodano: 04 Lis 2009 16:35 ]
220A to prad rozruchowy,wiec faktycznie to malo.
45ah zupelnie wystarczy dla tego silnika.


Zapraszam do ogladania mojej czerwonej strzaly
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Post autor: lwlw » śr lis 04, 2009 18:32

Za duży to na pewno nie był skoro 45 Ah. Prąd miał już za mały, ale jakbyś dolał wody i powoli go podładował to może jeszcze by podziałał. No ale w zimie nie ma co ryzykować. Z drugiej strony prąd 220A powinien wystarczyć na rozruch. Wiem, że nowy aku ma dużo więcej, ale to jest zapas. Ile mocy ma rozrusznik? Z 1 kW?



Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: wojteo CK » śr lis 04, 2009 18:44

lwlw,
ABD ma 0.9 kW a ABS, AAM oraz 2E 1.1kW :)


Mój Variant Yachting ;) viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
przemek130
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pt sie 29, 2008 13:05
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: przemek130 » śr lis 04, 2009 19:59

lwlw pisze: prąd 220A powinien wystarczyć na rozruch
I wystarczał tylko trzeba było długo pokręcić rozrusznikiem. Ale wole wydać ze 200 na nowy akumulator niż w duże mrozy zasuwać autobusem



Awatar użytkownika
krisss.79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: wt mar 17, 2009 11:40
Lokalizacja: GRUNBERG- ZIELONA GORA

Post autor: krisss.79 » śr lis 04, 2009 21:17

przemek130 daj znac jak z odpalaniem?,czy wymiana pomogla


Zapraszam do ogladania mojej czerwonej strzaly
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 456 gości