[mk2] diesel - po odpaleniu nie chodzi jak powinien
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2] diesel - po odpaleniu nie chodzi jak powinien
Jak odpalę 1,6 D JP to na początku muszę delikatnie trzymać wciśnięty gaz lub wyciągać cięgno przyśpieszenia zapłonu bo w innym przypadku ma bardzo małe obroty (nie gaśnie)
Co może być przyczyną - co posprawdzać??
Co może być przyczyną - co posprawdzać??
[url=http://www.toyotaklub.org.pl]TKP[/url]
odpalam bez gazu
jak złapie to lekko mu wciska bo za małe obrotki
silnik na moje oko chodzi w miarę równo, choć w miarę rozgrzewania coraz równiej - ale na dieslach to ja się jeszcze nie znam za mocno - brak doświadczenia
jak się ciut rozgrzeje (20 sekund max) chodzi lux
jak złapie to lekko mu wciska bo za małe obrotki
silnik na moje oko chodzi w miarę równo, choć w miarę rozgrzewania coraz równiej - ale na dieslach to ja się jeszcze nie znam za mocno - brak doświadczenia
jak się ciut rozgrzeje (20 sekund max) chodzi lux
[url=http://www.toyotaklub.org.pl]TKP[/url]
Kryspin
Kupiłem AAZ-eta z niemczech gdzie ustawiony był pod sprzedaż świece dwie walnięte na 2 i 3 cylindrze miał. Śruba od wydatku resztowego miałem wykręconą na 0, przestawiacz mam automatyczny i był mocno naciągnięty. Sam wszystko poustawiałem tylko mam taki sam problem jak ty odpalam grzechotnika rano i 700 obrotów mam, przytrzymam gaz nagrzeje się troche i jest 900 później już gada lux. Mechanik sprawdzał wtryski i wszystko inne (świeczki są nówka) została tylko pompa i jedyne co musze zrobić to oddać do naprawy pompę mechanizm przestawiacza zimnego rozruchu walnięty prawdopodobnie mam
Kupiłem AAZ-eta z niemczech gdzie ustawiony był pod sprzedaż świece dwie walnięte na 2 i 3 cylindrze miał. Śruba od wydatku resztowego miałem wykręconą na 0, przestawiacz mam automatyczny i był mocno naciągnięty. Sam wszystko poustawiałem tylko mam taki sam problem jak ty odpalam grzechotnika rano i 700 obrotów mam, przytrzymam gaz nagrzeje się troche i jest 900 później już gada lux. Mechanik sprawdzał wtryski i wszystko inne (świeczki są nówka) została tylko pompa i jedyne co musze zrobić to oddać do naprawy pompę mechanizm przestawiacza zimnego rozruchu walnięty prawdopodobnie mam
Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 284 gości