[mk2] diesel - po odpaleniu nie chodzi jak powinien

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kryspin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt lut 10, 2006 11:53
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

[mk2] diesel - po odpaleniu nie chodzi jak powinien

Post autor: Kryspin » pn lut 20, 2006 10:02

Jak odpalę 1,6 D JP to na początku muszę delikatnie trzymać wciśnięty gaz lub wyciągać cięgno przyśpieszenia zapłonu bo w innym przypadku ma bardzo małe obroty (nie gaśnie)
Co może być przyczyną - co posprawdzać??


[url=http://www.toyotaklub.org.pl]TKP[/url]

Awatar użytkownika
solowa123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:22
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn

Post autor: solowa123 » pn lut 20, 2006 11:04

mogą już końcówki wtryskiwaczy lać.

a w miare równo chdzi czy silnik skacze?
i czy musisz odpalac na lekko wcisniętym gazie?


______________________________________

Awatar użytkownika
Kryspin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt lut 10, 2006 11:53
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Kryspin » pn lut 20, 2006 11:33

odpalam bez gazu
jak złapie to lekko mu wciska bo za małe obrotki
silnik na moje oko chodzi w miarę równo, choć w miarę rozgrzewania coraz równiej - ale na dieslach to ja się jeszcze nie znam za mocno - brak doświadczenia

jak się ciut rozgrzeje (20 sekund max) chodzi lux


[url=http://www.toyotaklub.org.pl]TKP[/url]

Awatar użytkownika
solowa123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:22
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn

Post autor: solowa123 » pn lut 20, 2006 12:00

jak nikt nic nie kręcił koło pompy wtryskowej
to stawiam na końcówki wtryskiwaczy (groszowa sprawa)


______________________________________

Awatar użytkownika
Kryspin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt lut 10, 2006 11:53
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Kryspin » pn lut 20, 2006 12:07

a żeby to sprawdzić to jak sądze demontaż wtryskiwaczy i na maszynkę trzeba by się zaudać??


[url=http://www.toyotaklub.org.pl]TKP[/url]

Awatar użytkownika
opcyy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt lis 15, 2005 23:57
Lokalizacja: Grajewo

Post autor: opcyy » pn lut 20, 2006 12:28

hmm. Mysle ze ta troche nierowna i wolniejsza praca silnika w dieslach przy rozruchu zwlaszcza zima jest normalna. Zimny silnik zawsze ma ciut mniejsze obroty niz rozgrzany. Silnik na poczatku troche glosniej chodzi. Moze masz ustawione zbyt male wolne obroty



Awatar użytkownika
Kryspin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt lut 10, 2006 11:53
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Kryspin » pn lut 20, 2006 13:24

opcyy pisze:Moze masz ustawione zbyt male wolne obroty
szczerze powiem to też się nad tym zastanawiałem - podkręcę i zobaczę jaki będzie efekt


[url=http://www.toyotaklub.org.pl]TKP[/url]

Awatar użytkownika
solowa123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:22
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn

Post autor: solowa123 » pn lut 20, 2006 15:24

lepiej nic nie kręć przy pompie (chyba że sie znasz na tym)
bo potem może lepiej chodzić silnik ale znów palić
może ostro


______________________________________

piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » pn lut 20, 2006 18:22

jak kopci mocno to zobacz te koncówki



Awatar użytkownika
Kryspin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt lut 10, 2006 11:53
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Kryspin » wt lut 21, 2006 08:54

jak go przegazuję na postoju - jak już ciepły oczywiście to puszcza konkretne czarne chmury

a teraz sorry za laickie pytanie:
jak wymienić końcówki wtryskiwaczy - sam dam radę??


[url=http://www.toyotaklub.org.pl]TKP[/url]

pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » wt lut 21, 2006 09:02

Kryspin
Kupiłem AAZ-eta z niemczech gdzie ustawiony był pod sprzedaż świece dwie walnięte na 2 i 3 cylindrze miał. Śruba od wydatku resztowego miałem wykręconą na 0, przestawiacz mam automatyczny i był mocno naciągnięty. Sam wszystko poustawiałem tylko mam taki sam problem jak ty :-) odpalam grzechotnika rano i 700 obrotów mam, przytrzymam gaz nagrzeje się troche i jest 900 później już gada lux. Mechanik sprawdzał wtryski i wszystko inne (świeczki są nówka) została tylko pompa i jedyne co musze zrobić to oddać do naprawy pompę mechanizm przestawiacza zimnego rozruchu walnięty prawdopodobnie mam :evil:


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 284 gości