wymiana silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wrobel01
Gulf owner
Gulf owner
Posty: 337
Rejestracja: pn paź 26, 2009 21:25
Lokalizacja: GSP/GTC

wymiana silnika

Post autor: wrobel01 » wt lis 03, 2009 07:52

witam
Jako,ze trafilem 'cudowny' gaznik 2EE ,zastanawiam sie nad wymiana silnika.Mianowicie chcial bym wstawic do niego silnik z golfa 3 na wtrysku.Zabawa ta kosztowala by okolo 1500 zl,natomiast wymiana gaznika to okolo 600 zl gdzie gaznik jest po regeneracji i nie mam pewnosci jak dlugo pochodzi.Chcial bym wiec prosic o porade czy warto i czy duzo musial bym przerabiac w silniku?



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt lis 03, 2009 09:47

No pewnie, że nie warto - lepiej zmienić sam gaźnik, albo wstawić wtrysk od RP. Choć z tym wtryskiem to trochę więcej roboty.



Awatar użytkownika
wrobel01
Gulf owner
Gulf owner
Posty: 337
Rejestracja: pn paź 26, 2009 21:25
Lokalizacja: GSP/GTC

Post autor: wrobel01 » wt lis 03, 2009 11:09

mogl bys napisac troche wiecej o tym wtrysku? Poniewaz nie jestem w temacie
Bede wdzieczny



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » wt lis 03, 2009 11:48

wrobel01, ja u siebie robiłem przekładke z 1,6 pierburg 2e2 na 1,8 z Mk3 na ABS
nie było tak ciezko a róznica spora jak cos konkretnij chcesz wiedziec to pisz :)



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt lis 03, 2009 12:50

To zależy, co chcesz osiągnąć - czy chcesz zwiększyć moc, czy po prostu pozbyć się gaźnika 2EE. Jak zwiększyć moc, no to wiadomo - wymiana silnika - tak, jak np. kawowy19 to zrobił, ale z tego co piszesz, to chcesz tylko pozbyć się gaźnika 2EE. W obu przypadkach - czy to wymiana silnika, czy tylko gaźnika na inny gaźnik lub wtrysk i tak musisz zmienić instalację elektryczną. Przy wymianie całego silnika dodatkowo wyciągać silnik, wkładać drugi itp. Przy wymianie gaźnika na inny gaźnik zmieniasz tylko sam gaźnik i wiązkę elektryczną. Chyba, że zamieniasz gaźnik na wtrysk - wtedy to więcej roboty, ale i tak mniej niż przy wymianie silnika. Ogólnie jeżeli decydujesz się na wymianę zasilania w paliwo to masz do zrobienia elektrykę + ewentualnie układ paliwowy, a przy wymianie silnika zawsze dodatkowo wyciągnięcie/włożenie silnika.



Awatar użytkownika
fifel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 19:44
Lokalizacja: Kraków

Post autor: fifel » wt lis 03, 2009 12:55

Chyba ze zdecydujesz sie na wymiane gaznika na gaznik Weber, przerabiania jest tylko co nic, gaznik ja kupilem za 50 zl w idealnym stanie. Zadnej instalacji nie zmieniasz, wrecz mozesz kilka kabelkow odpuscic ;)

Przy weberze 2 dni w garazu i smiga az milo, spalanie praktycznie bez zmian a czuc poprawe osiagow, jak jezdzisz oszczednie to i paliwa zaoszczedzisz wzgledem pierburga :)
Jak cos to pisz


[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 341 gości