Cięzko zapala, gdy silnik ciepły

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Eros89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 21:59
Lokalizacja: Boleslawiec
Kontakt:

Cięzko zapala, gdy silnik ciepły

Post autor: Eros89 » pn lis 02, 2009 21:35

Mam problem, ponieważ jak silnik się nagrzeje to mam kłopoty z odpaleniem, męcze golfa zeby go odpalić, aż wkońcu załapie. Gdy jest zimny odpala bez problemu.

Nie wiem czy tak ma byc, ale jak podniose maske, dotykam bolce od akumulatora (chyba +) to lewy jest ciepły, a prawy zimny.


Gdy kupilem golfa, to zapalało go się inaczej, przekręcało sie kluczyk, przyciskało sie przycisk i wtedy odpalał, a ja przerobiłen na normalne odpalanie, czy połączylem dwa kabelki.

Posiadam Golf 2, 1989r, 1.6 Benzyna, Gaźnik



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » pn lis 02, 2009 22:49

Rozszerz opis - ten nic nie wyjaśnia.
Rozrusznik ciężko kręci...gaźnik - jaki?
Za mało informacji aby cokolwiek napisać... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
bullas
Turbo Thinking
Turbo Thinking
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: bullas » pn lis 02, 2009 22:59

A przy zapłonie nic nie grzebałeś ?



Eros89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 21:59
Lokalizacja: Boleslawiec
Kontakt:

Post autor: Eros89 » pn lis 02, 2009 23:11

Wszystko dobrze kręci, tak jak powinno. Gaznik Pierburg 2e2
Na zimnym odrazu łapie, a jak nagrzeje sie to ciężko :/
Zapłonu nie ruszałem

"Gdy rano wstaje i próbuje zapalić auto to pali bez żadnego problemu ale gdy jest rozgrzany i np. zgasiłem auto na chwile to po ponownym zapalaniu długo musze kręcić"

PS : Moze dlatego golf był przerobiony na przycisb, bo mial klopoty z odpalaniem na ciepłym silniku ? Jutro sprawdzce
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 23:27 przez Eros89, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt lis 03, 2009 01:37

to jst sterowane elektronicznie ?? masz na wezu od chlodnicy niebeiski czujnik ?? jak masz to poszukaj na forum opornosci jego.. on odpowaida za podanie info o tmp silnika.. opornosc powinna spadac od kilku kOhm do kikuset w miar rozgrzewania, moze byc tak ze , jezli tak jest jak mysle, komp dostaje info ze silnik jest zimny i podlewa wiecej paliwa, dlatgo nie przepala i ni zapala :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

mariusz.s87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lip 14, 2008 23:44
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: mariusz.s87 » wt lis 03, 2009 02:01

Kiedyś miałem takie same objawy. Silnik zimny palił bez problemu a ciepły bardzo ciężko. Wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego i wszystko wróciło do normy. :grin:



grymek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr sie 05, 2009 20:09
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: grymek » wt lis 03, 2009 17:49

Ja też miałem taki problem, najpierw sprawdziłem opór na obydwóch czujnikach(u mnie są 2 czarny i niebieski obok siebie w plastikowym króćcu)niebieski nic nie wskazywał a czarny coś wskazał już nie pamiętam, po wymianie wszystko wróciło do normy, wymiana szybka jak się uwiniesz to 10 minut wystarczy. :grin:



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt lis 03, 2009 18:04

czrny mozna sobie darowac, on odpowiada za wskazania wskazówki w zegarach :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości