,,wariujące`` obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lukashek4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw kwie 30, 2009 22:42
Lokalizacja: płock

,,wariujące`` obroty

Post autor: lukashek4 » ndz lis 01, 2009 15:28

witam panowie
od jakiegoś czasu mój golfik III zaczął wariować na małych obrotach tzn chodzi o to że jak silnik chodzi na gazie to chwile pochodzi na małych obrotach a zaraz wchodzi na większe obroty i spowrotem wraca do małych obrotów. co może być tego przyczyną?



Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » ndz lis 01, 2009 15:41

Jaki silnik?



lukashek4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw kwie 30, 2009 22:42
Lokalizacja: płock

Post autor: lukashek4 » ndz lis 01, 2009 15:43

1.4 b+lpg

[ Dodano: 01 Lis 2009 15:00 ]
słyszałem że to może być przepustnica i silniczek krokowy



Awatar użytkownika
GTI07
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: sob lis 15, 2008 00:48
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: GTI07 » ndz lis 01, 2009 16:09

Miałem podobnie w MK21.6na wtrysku benzyny ale bez LPG.Obroty mi falowały z1tyś.na2tyś.i z powrotem.Pojechałem do mechanika i pierwsze co usłyszałem to że tankuję złej jakości paliwo.Zostawiłem go na parę dni w warsztacie i okazało się że przez to paliwo coś się stało z wtryskiem(nie pamiętam co to było ale kosztowało to ok450zł:( )i został przerobiony na gaźnik.Więc ja bym stawiał że coś jest z wtryskiem ale równie dobrze może to być też zapchany filtr gazu(podobne zjawisko miałem w polo86c ale tam był gaźnik i wymiana tego filtra pomogła)


Pozdro:)

lukashek4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw kwie 30, 2009 22:42
Lokalizacja: płock

Post autor: lukashek4 » ndz lis 01, 2009 16:14

kolego a nie orientujesz się ile to by mniej wiecej kosztowało? i czy samemu można wymienić ten filtr?



lukashek4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw kwie 30, 2009 22:42
Lokalizacja: płock

Post autor: lukashek4 » ndz lis 01, 2009 16:25

no właśnie u mnie jest jednopunktowy wtrysk. to daj znać jak coś jeszcze będziesz wiedział. dzięki

[ Dodano: 01 Lis 2009 21:00 ]
a powiedzcie mi czy samemu można wyczyścić przepustnicę i jeśli tak to jak to zrobić najlepiej?



Awatar użytkownika
GTI07
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: sob lis 15, 2008 00:48
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: GTI07 » ndz lis 01, 2009 22:59

Wiesz co nic innego nie wpadło mi do głowy wiedz stawiam pierw na ten filtr,a ewentualnie później na mechanika(jak to nie pomoże).tak jak pisałem w moim wtrysku była taka mała dziwna część do wymiany i kosztował450zł.Wiedz ja wolałem go przerobić na gaźnik.

[ Dodano: 01 Lis 2009 22:00 ]
A propos jak długo masz ten podtlenek LPG zamontowany???

[ Dodano: 01 Lis 2009 22:01 ]
A i czy jak go przełączysz na benzynę to czy to samo się dzieje???

[ Dodano: 02 Lis 2009 17:32 ]
I jak wymieniłeś filtr gazu???


Pozdro:)

lukashek4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw kwie 30, 2009 22:42
Lokalizacja: płock

Post autor: lukashek4 » pn lis 30, 2009 20:39

okazało się że to podstawa kolektora ssącego. uszczelniacz na niej był już tak "wyrobiony" że wciągało powietrze z zewnątrz no i robiła się za dobra mieszanka paliwa i dlatego tak głupiał na małych obrotach i dużo palił zarówno benzyny jak i gazu!;) pozdrawiam wszystkich.



Awatar użytkownika
GTI07
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: sob lis 15, 2008 00:48
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: GTI07 » wt gru 01, 2009 19:03

To jest ostatnia rzecz która bym podejrzewał.Bo jak Ja ją miałem wyrobiona to w ogóle nie trzymał obrotów i gasł.Pozdrawiam :grin:


Pozdro:)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 418 gości