Przepustnica golf 1.4i AEX pełny wtrysk

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Repeat11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pt sty 09, 2009 23:27
Lokalizacja: Nysa

Przepustnica golf 1.4i AEX pełny wtrysk

Post autor: Repeat11 » ndz lis 01, 2009 11:42

Witam. Mam taki problem, ponieważ przeczyściłem przepustnice i teraz obroty są cały czas 1500-2000obr/min. co zrobić?????????



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Re: Przepustnica golf 1.4i AEX pełny wtrysk

Post autor: norek111 » ndz lis 01, 2009 11:48

Repeat11 pisze:Witam. Mam taki problem, ponieważ przeczyściłem przepustnice i teraz obroty są cały czas 1500-2000obr/min. co zrobić?????????
adaptacje


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Repeat11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pt sty 09, 2009 23:27
Lokalizacja: Nysa

Post autor: Repeat11 » ndz lis 01, 2009 11:58

a ADAPTACJA napewno pomoże. czy trzeba nową przepustnice???? to tylko da się zrobić przez VAG czy jakoś inaczej?



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » ndz lis 01, 2009 12:36

Repeat11 pisze:to tylko da się zrobić przez VAG
tak

[ Dodano: 01 Lis 2009 11:37 ]
przepustnica od czyszczenia się nie zepsuje,chyba że młotkiem czyściłeś


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » ndz lis 01, 2009 13:04

Przepustnicę w silniku AEE, AEX (bliźniacze) czyści się najlepiej benzyną ekstrakcyjną po uprzednim zdemontowaniu jej. Nie zaleca się rozpuszczalnika Nitro, ponieważ jest mocny i może rozpuścić osłonę silnika krokowego. Przepustnicę należy wyczyścić bardzo dokładnie szczególnie w środku. Po wyczyszczeniu montujemy ją na swoje miejsce, następnie przeprowadzamy adaptację VAG-iem. Tutaj uwaga: można wyczyścić, zamontować, włączyć silnik i poczekać na biegu jałowy bez dotykania gazu aż się zagrzeje do momentu włączenia się wentylatora. Dzięki temu można uniknąć adaptacji VAG-iem i wszystko powinno dobrze działać (sprawdzone u mnie). Dla pewności jednak lepiej zaadaptować o ile istnieje tylko taka możliwość. Tematów odnośnie silnika AEE i AEX jest na forum sporo.
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 13:04 przez wolfzan, łącznie zmieniany 1 raz.



Repeat11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: pt sty 09, 2009 23:27
Lokalizacja: Nysa

Post autor: Repeat11 » ndz lis 01, 2009 22:38

A jak by nie szlo zaadaptowć to tylko nowa przepustnica i nic wiecej?



Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » ndz lis 01, 2009 22:52

Repeat11 pisze:A jak by nie szlo zaadaptowć to tylko nowa przepustnica i nic wiecej?
Jeżeli nie jest uszkodzona, to czemu miałaby się nie dać zaadaptować?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 343 gości