problem z rozrzadem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz lis 01, 2009 20:07

Tomek pisze:a jest mozliwosc zalozenia go zle???
tak , na lewa strone :P


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

garges
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob paź 31, 2009 21:26
Lokalizacja: ffff
Kontakt:

Post autor: garges » ndz lis 01, 2009 20:10

Michas wzsystko jest ustawione tak jak na tym
schemacie ale po przekreceniu wałem znaki sie niezgrywaja
i w tedy zaczyna sie kłopot i odnowa trzeba ustawiac
rozrzad i znowusz krecisz walem i cały czas jest to samo
rece opadaja :grrr:



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz lis 01, 2009 20:23

garges, to albo koła, albo pasek , cos jest moze nie z tego kompletu :) no nie moze byc inaczej :D


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
GENE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pt mar 25, 2005 22:22
Lokalizacja: Suwałki

Problem z rozrządem

Post autor: GENE » ndz lis 01, 2009 20:44

garges w silnikach MH 1,3 były inne koła w rozrządzie i inny pasek rozrządu, zęby były szersze niż w silnikch NZ 1,3 gdzie koła rozrządu jak i pasek miały drobniejsze zęby. Być może masz pasek od 1,3 NZ i założyłeś go do 1,3 MH. Pamiętaj tylko, że koło na wale korbowym musi wykonać dwa obroty względem jednego obrotu koła rozrządu. Najlepiej będzie jak podasz typ silnika i oznaczenie paska który założyłeś. Myślę, że będę mógł ci pomóc.


VWpower Golf

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 01, 2009 20:45

garges, jeśli ten silnik działał a nie robisz jakiejś składanki z róznych aut, to niema innej mozliwości tylko robisz jakiś prosty błąd w swoich obserwacjach. Masz przy kontroli przekręcić wałem silnika dwa razy, lub parzystą ilość razy - dla jasności. Koła rozrządu wszystkich silników z tego okresu są takie same jeśli chodzi o wałek rozrządu, i mają tą samą ilość zębów jeśli chodzi o koło na wale silnika. Więc cudów niema.
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 20:46 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
GENE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pt mar 25, 2005 22:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: GENE » ndz lis 01, 2009 20:49

Policz ilość zębów w starym pasku i nowym, czy się zgadzają.


VWpower Golf

garges
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob paź 31, 2009 21:26
Lokalizacja: ffff
Kontakt:

Post autor: garges » ndz lis 01, 2009 21:35

Koledzy paska niewymienialem tylko pompe bo oring puszczał
i płyn leciał no i koło napedzajace rozrzad ale zemby w kolach
sie zgadzaja i w starym i w nowym kole jest 52 zemby
niemam sil do tego zloma jutro załoze stare koło jeszcze i zobacze
co sie bedzie działo a moze to nowe koło ma jakis maly defekt :crazy:

[ Dodano: 01 Lis 2009 20:41 ]
To jest 91r na pelnym wtrysku



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 229 gości