Bżęczyk i kontrola oleju.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

fatboyslim
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pt sty 30, 2009 10:53
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Bżęczyk i kontrola oleju.

Post autor: fatboyslim » ndz lis 01, 2009 16:23

Witam,
niedawno zauważyłem ze przy niskich obrotach jak jadę to włącza sie bżęczyk i kontrola z oleju. Jak zredukuje bieg to powyżej 2,5tyś. obrotów bżęczyk i kontrola sie wyłacza.
Co może być nie tak??
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz lis 01, 2009 16:44

fatboyslim pisze:Co może być nie tak??
Padająca pompa lub silnik...
Albo walnięty czujnik.



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » ndz lis 01, 2009 17:13

bongo pisze:lub silnik...
to chyba zbytnie uogólnienie... Zwykle tak jest jak jest mało oleju, albo olej jest tak zużyty i rzadki że pompa nie daje rady go tłoczyć, lub zużyła się pompa oleju... zwykle przy przelotach rzędu 300kkm trzeba się z tym liczyć. wizyta na warsztat i pomiar byłaby wskazana - oczywiście po skontrolowaniu ilości i jakości oleju w silniku. Czujniki są dwa jeśli się nie mylę, jeden od niskiego ciśnienia (0,3 albo 0,6 Bara) a drugi od wysokiego ciśnienia. Jeden jest przy filtrze oleju a drugi przy głowicy z prawje strony nad króćcem wody.
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 17:15 przez -=ren=-, łącznie zmieniany 1 raz.


vwlifestyle.pl
Obrazek

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » ndz lis 01, 2009 17:59

Zobacz czujnik bialy na filtrze czy nie puszcza oleju bo tak tez moze byc ze puszcza olej i brzeczy w zegarach lub go wymien na inny Tak jak koledzy podpowiadaja jak to nie pomoze to musisz sie umowic na wizyte do mechaniora na skuteczna diagnoze



Bonio_MS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: sob paź 18, 2008 21:16
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bonio_MS » ndz lis 01, 2009 18:06

kolego mialem podobnie okazal sie to jednak czujnik oleju juz byl stary i plastik sie rozszczelnil wiec ja stawiam na to koszt ok 15 zl w IC


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3391738#3391738 <------ Maine Golf

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz lis 01, 2009 18:25

-=ren=-, A dlaczego nie napisałeś o zbyt dużym luzie na panewkach?Czyż nie będzie spadku ciśnienia jeśli występuje zbyt wielki luz?A jeśli tak jest,to trzeba wał szlifować,panewki nowe..Czy nie jest to silnik?



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » ndz lis 01, 2009 23:18

bongo, jeśli tak napisałeś to wiele się wyjaśnia co miałeś na myśli, oczywiście że ma to znaczenie, jest to układ wysokiego ciśnienia więc to ciśnienie za filtrem nie ma gdzie się wytworzyć i nie ułatwi odpowiedniego nasmarowania układu panewka/wał/korba. Ale żeby to określić to i tak kolega fatboyslim, musi podjechać to mechanika który ma manometr i zmierzyć ciśnienie za filtrem i przy głowicy.


vwlifestyle.pl
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 93 gości