problem z rozrzadem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z rozrzadem
Witam jak ustawic rozrzad w golfie II 1.3
ustawiłem dokładnie na znakach przekrecam walem
i znaki sie niezgrywaja dziwne co???
ustawiłem dokładnie na znakach przekrecam walem
i znaki sie niezgrywaja dziwne co???
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 12:32 przez garges, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Ile razy obróciłeś?musisz obrócić cały cykl pracy silnika dwa razy w prawo.
Tu masz schemat.

Model: Lupo 1,0/1,4 • Polo 1,0/1,1/1,3/1,4/1,6 • Polo Classic 1,4/1,6 • Caddy 1,4/1,6
Golf/Vento 1,4/1,6
Rok modelowy: 1994-05
Kod silnika: Automatyczna rolka napinająca
ADX, AEA, AEE, AER, AEV, AEX, AKK, AKP, AKV, ALD, ALL, ALM, ANV, ANW,
ANX, APQ, AUC, AUD
A schemat rozrządu Michaś_1977 to rok 1981-95 napinacz paska pompą wodną
Tu masz schemat.

Model: Lupo 1,0/1,4 • Polo 1,0/1,1/1,3/1,4/1,6 • Polo Classic 1,4/1,6 • Caddy 1,4/1,6
Golf/Vento 1,4/1,6
Rok modelowy: 1994-05
Kod silnika: Automatyczna rolka napinająca
ADX, AEA, AEE, AER, AEV, AEX, AKK, AKP, AKV, ALD, ALL, ALM, ANV, ANW,
ANX, APQ, AUC, AUD
A schemat rozrządu Michaś_1977 to rok 1981-95 napinacz paska pompą wodną
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 21:30 przez roman58, łącznie zmieniany 2 razy.
obracałem nawet wiecej jak cały cykl a cykl
to dwa podajrze obroty?
[ Dodano: 31 Paź 2009 22:10 ]
Troche sie natym znam ale jak to zobaczyłem to zglupiałem,
puzniej mechanior to ogladał i mowił ze pierwszy raz takie cos widzi
[ Dodano: 31 Paź 2009 22:16 ]
[quote]No tak obracałem dwa razy nawet wiecej razy
bo niemogłem uwierzyc w to
to dwa podajrze obroty?
[ Dodano: 31 Paź 2009 22:10 ]
Troche sie natym znam ale jak to zobaczyłem to zglupiałem,
puzniej mechanior to ogladał i mowił ze pierwszy raz takie cos widzi
[ Dodano: 31 Paź 2009 22:16 ]
[quote]No tak obracałem dwa razy nawet wiecej razy
bo niemogłem uwierzyc w to
tak od tego wychodzi sie gdy znaków nie ma ;P ostatnio widzialem takie cos w peugueocie u znajomegogarges pisze:Jeszcze chcialem dodac dla takich odpowiedzi jak ta pierwsza
jezeli pierwszy tłok jest w gorze i krzywki wyznaczaja ze zawory sa zamkniete
to chyba jest oki co
ja zadal bym jedno pytanie- czy auto chodzilo do tej pory?? tzn przed wymiana rozrzadu?
bo skoro po całym cyklu, czyli znowu tłok nr 1 calkowicie u gory punkty się nie schodzą to albo ktorres z kol zebatych ma nieodpowiednia ilisc zebow(nie jest od tego silnika)
albo innej bajki nie ma, tylko taki silnik mial by problemy z rozruchem raczej

zakladajac ze pasek masz odpowiedni z odpowiednia liczba zebow
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 02:00 przez Tomek, łącznie zmieniany 1 raz.
[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg
- Michał_1977
- _
- Posty: 14259
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
typ silnika w 1,3 niema znaczenia,HK/MH czy NZ we wszystkich jednakowo się ustawia rozrząd
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 13:07 przez norek111, łącznie zmieniany 2 razy.
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
- Michał_1977
- _
- Posty: 14259
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości