[mk2]Rozrusznik nie zaskakuje.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2]Rozrusznik nie zaskakuje.
Chodzi mi o to że jak próbuje odpalić autko to rozrusznik się kręci ale nie wskakkuje na koło zębate, jak jest zimny to zawsze chwyta odrazu, na ciepłym raczej sie to nie zdarza, a jak sie lekko zagrzeje to nieraz po pare razy nie chce chwycić, Dowiedziałem się ze to może być bendix, ale może to być też wina masy, bo jak zawiolgotnieje to traci mase, a jak sie zagrzeje i wyschnie to ma mase i nie ma problemu, a na mrosie to wiadomo wilgoci nie ma. Co wy na to?. Aha i pomaga poruszanie skrzynią biegów lub rusdzenie samochodu na biegu, ale to nie zawsze.
Ostatnio zmieniony ndz lut 19, 2006 20:28 przez Romek13, łącznie zmieniany 1 raz.
A więc coś nie stykaRomek13 pisze: Aha i pomaga poruszanie skrzynią biegów
I słuszny wniosek.Romek13 pisze: Dowiedziałem się ze to może być bendix
Więc najpierw posprawdzaj i wyczyśc wszystkie przewody przychodzące do rozrusznika - jak to nic nie da to rozrusznik trzeba wyciągać i sprawdzać bardziej dogłębnie
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
dokładnie jak kręci na pusto to tylko wymiana tej części cię ratujeRomek13 pisze:Dowiedziałem się ze to może być bendix,
koszt niewielki ja niedawno robiłem rozrusznik bo tuleje mi padły i przy okazji wymieniałem bendix bo miał też luzy i czasami potrafił nie załapać i po drodze szczotki za wsoi zapłaciłem na warsztacie 190,- koszt miom zdaniem niewygórowany
[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]
1. Wywalony automat (wrzutka, cewka - inne nazwy)
2. Mocno wywalona tulejka w bendixie
3. Pozbijane lub nierówne czoła zębów na bendixie
4. Porozbijany wieniec na kole zamachowym od uderzeń bendixu (najczęściej dotyczy to pewnego odcinka wieńca, tj. przy takim jego położeniu, w którym najczęściej zatrzymuje się zgaszony silnik)
Pkt 1-3 wymiana odpowiednich elementów
Pkt. 4 - należałoby wyjąć od dołu blaszaną osłonę dolnej części komory komory sprzęgła (pokrywa) i pokręcać lekko wałem korbowym, oglądając widopczny po zdjęciu osłony wieniec, nierówności wyrównać drobnym pilniczkiem.
W skrajnych przypadkach 1+2+3+4 lub jeszcze coś innego Powodzenia
2. Mocno wywalona tulejka w bendixie
3. Pozbijane lub nierówne czoła zębów na bendixie
4. Porozbijany wieniec na kole zamachowym od uderzeń bendixu (najczęściej dotyczy to pewnego odcinka wieńca, tj. przy takim jego położeniu, w którym najczęściej zatrzymuje się zgaszony silnik)
Pkt 1-3 wymiana odpowiednich elementów
Pkt. 4 - należałoby wyjąć od dołu blaszaną osłonę dolnej części komory komory sprzęgła (pokrywa) i pokręcać lekko wałem korbowym, oglądając widopczny po zdjęciu osłony wieniec, nierówności wyrównać drobnym pilniczkiem.
W skrajnych przypadkach 1+2+3+4 lub jeszcze coś innego Powodzenia
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 255 gości