Historia autka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kameln
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr paź 14, 2009 13:51
Lokalizacja: Gdańsk

Historia autka

Post autor: kameln » sob paź 31, 2009 17:50

Czy byłby ktoś w stanie przetłumaczyć te załączniki? Część rozumiem ale nie pokoi mnie sonda lambda
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


kameln

piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Post autor: piteR-ek » sob paź 31, 2009 18:11

Raczej nikt Ci nie przetłumaczy bo nikt nie zawstydzi turbodymomena co może przeczytać literki wielkości piachu :)



kameln
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr paź 14, 2009 13:51
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kameln » sob paź 31, 2009 18:26

Jeżeli byłby ktoś zaintersowany żeby pomoc to niech poda maila to wysle zalaczniki w lepszej jakosci


kameln

Awatar użytkownika
Mako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1030
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
Kontakt:

Post autor: Mako » sob paź 31, 2009 18:55

raczej nikogo nie znajdziesz chyba że do tłumacza to zaniesiesz, sam tez załatwiłem historie i szukałem na różnych forach i nikt mi nie pomógł :)



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10586
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » sob paź 31, 2009 19:00

kameln, nie bardzo rozumiem dlaczego niepokoi cię sonda lambda w tej historii - jak sama nazwa wskazuje to historia - trzeba się teraz podpiąć pod VAG-a i sprawdzić błędy



kameln
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr paź 14, 2009 13:51
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kameln » sob paź 31, 2009 20:08

Wiem że to historia ale moze to ta historia miala cos wspolnego z obecną sytuacja w autku a mianowicie
Mam jakiś czas temu następujący problem z autem a mianowicie przy przejechaniu większej odległosci około 70 km gasł silnik, taka suytuacja miała miejsce 3 razy, przy hamowaniu przy prędkości okolo10-20 km/h. Nie pojawiły się przy tym żadne kontrolki syganlizujące że jest coś nie tak.Radio w tym czasie działało świtła tez takze wykluczam akumulator. Autko odpaliło dopiero za którymś razem ( raz za 8 a innym razem wiecej razy potrzebował). Pomyslalem ze to moze dodatkowy immobilizer który mam przy autku (bo tak jakby odcianalo paliwo) nie mam do niego chipa dlatego odłączyłem go Po podłączeniu komputera w ASO nie było żadnych problemów tylko nie było jakiegoś sterownika dlateogo wgrano go, wszystkie parametry byly w porządku. Po miesiącu jazdy było dobrzr do dnia dzisiejszego, znowu po przejechaniu 70 km auko zgasło na światłach i dopiero za którymś razem odpaliło.... Dalej po przejechaniu 10 km na 4 biegu zaczał silnik dziwnie wibrować i zgasl..... Dzwoniłem do serwisu VW to mowia ze jak nic nie pokazalo na komputerze to rozkładaja rece. Nie wiem czy to moze miec cos wspolnego ale dzialo sie tak zawsze gdu mialem mniej niz pół zbiornika paliwa.... Nie działo sie to tez na krókich odciankach tylko gdy silnik był rozgrzany.....
Sam juz nie wiem co to moze byc powoli bierze mnie juz qurwi.... Autko ma przejechane 53 tys km.....
Prosze o jakies rady moze ktos tez mial podobna sytuacje .....


kameln

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » sob paź 31, 2009 23:16

kolego może powodem jest zatkany odpowietrznik korka wlewu paliwa, tworzy sie podcisnienie w baku i popa ni tłoczy paliwa


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 261 gości