Problemów c.d. w VW golf V 1,9 TDI 105 KM z 2006 r

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kameln
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr paź 14, 2009 13:51
Lokalizacja: Gdańsk

Problemów c.d. w VW golf V 1,9 TDI 105 KM z 2006 r

Post autor: kameln » sob paź 31, 2009 13:02

Witam wszystkich
Mam jakiś czas temu następujący problem z autem a mianowicie przy przejechaniu większej odległosci około 70 km gasł silnik, taka suytuacja miała miejsce 3 razy, przy hamowaniu przy prędkości okolo10-20 km/h. Nie pojawiły się przy tym żadne kontrolki syganlizujące że jest coś nie tak.Radio w tym czasie działało świtła tez takze wykluczam akumulator. Autko odpaliło dopiero za którymś razem ( raz za 8 a innym razem wiecej razy potrzebował). Pomyslalem ze to moze dodatkowy immobilizer który mam przy autku (bo tak jakby odcianalo paliwo) nie mam do niego chipa dlatego odłączyłem go Po podłączeniu komputera w ASO nie było żadnych problemów tylko nie było jakiegoś sterownika dlateogo wgrano go, wszystkie parametry byly w porządku. Po miesiącu jazdy było dobrzr do dnia dzisiejszego, znowu po przejechaniu 70 km auko zgasło na światłach i dopiero za którymś razem odpaliło.... Dalej po przejechaniu 10 km na 4 biegu zaczał silnik dziwnie wibrować i zgasl..... Dzwoniłem do serwisu VW to mowia ze jak nic nie pokazalo na komputerze to rozkładaja rece. Nie wiem czy to moze miec cos wspolnego ale dzialo sie tak zawsze gdu mialem mniej niz pół zbiornika paliwa.... Nie działo sie to tez na krókich odciankach tylko gdy silnik był rozgrzany.....
Sam juz nie wiem co to moze byc powoli bierze mnie juz qurwi.... Autko ma przejechane 53 tys km.....
Prosze o jakies rady moze ktos tez mial podobna sytuacje .....
wykluczam tez paliwo bo bylo tankowane bylo na orlenie ON i ON verva i na jedenym rodzaju i na drugim zgaslo.....


kameln

safik25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: śr mar 11, 2009 19:35
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: safik25 » sob paź 31, 2009 14:02

jeśli sytuacja się powtarza przy mniejszy ilościach paliwa w zbiorniku to sprawdź czy przewody(rurki) w nim sa szczelne bo jeśli gaśnie to rozumiem na wolnych obrotach silnik może się zapowietrzać(ciągnie powietrze) nie wiem czy komp przy takiej usterce coś pokaże


"Zabawne jak mało ważna jest twoja praca, gdy prosisz o podwyżke, a jak niesamowicie niezbędna dla ludzkości, gdy prosisz o urlop."

Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » sob paź 31, 2009 14:08

Jak bys chciał wykluczyć paliwo i z nim problem to zatankuj do pełna i zrób te 70 km i zobaczysz co bedzie sie działo. Jak bedzie smigac to znaczy ze bedziesz musiał smigac wiecznie na pelnym. No ale na powaznie to będziesz wiedział czy to ma cos zwiazane z tym czy tylko zbieg okoliczności. A i nie jezdzij do ASO bo oni nawet nie potrafili by zdiagnozować przebitaj opony.

Hehe

Pozdro

ZC



kameln
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr paź 14, 2009 13:51
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kameln » sob paź 31, 2009 16:15

A może mieć to jakiś związek z sondą lambda?
Za co włąściwie jest ona odowiedzialna?

[ Dodano: 31 Paź 2009 16:52 ]
w historii auta bylo opisane ze byla wymieniana sonda lambda mozema to jakis zwiazek z ta usterka

[ Dodano: 31 Paź 2009 19:43 ]
A gdyby była walnięta pompa paliwa to by pokazało na komputerze?


kameln

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 211 gości