membranka gaźnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

membranka gaźnika

Post autor: MARLUK » pt paź 30, 2009 17:44

witam

miałem problem z odpalaniem na benzynie . dławił się dławił , zeby po 10 sek odpalić

potem zacząłem czuć benzynkę do czasu az pojechalem z problemem do mechanika

wiekszość obstawiała pompę paliwa ,palec, przewody,kopułkę - więkoszc z tego wymieniłem co i tak sądze ze dobrze, ale po wizycie usłyszałem przy odbiorze auta ze wyciekała benzyna przewodami paliwowymi i byl problem z MEMBRANĄ GAZNIKA - poprostu była podziurawiona

przewody załatane\wymienione , i wstawili inną membraną ale też nie do końca idealną , mala dziurka , wiec radzili kupić

a ja mam pytanie do WAs ile to moze kosztować i gdzie moge to nabyć ??

u gaźnikowca da rade podjechać i on moze to miec ? i od razu wymieni ???


pozdrawiam


strzałka zaznacza miejska pęknięć ;)



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt paź 30, 2009 18:08

jaki to gaźnik 1B3 , 2E czy jakiś inny



MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: MARLUK » pt paź 30, 2009 18:13

szczerze mówiąc nie wiem gdzie to sprawdzić ??? :/

wczesniej wydawało mi się ze 2e mówił mechanik , ale mogło mi sIĘ WYDAWAĆ :)



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt paź 30, 2009 18:16

czasem trzeba odkręcić górną pokrywę gaźnika , na górze masz napis , np , pierburg , i coś tam , chodzi o coś , może być napis Solex
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 18:16 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.



MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: MARLUK » pt paź 30, 2009 18:21

miś fazi pisze:czasem trzeba odkręcić górną pokrywę gaźnika , na górze masz napis , np , pierburg , i coś tam , chodzi o coś , może być napis Solex
A JEŚLI BĘDZIE STARTE ?? I NIC NIE BEDZIE ZAŁÓZMY WIDAC ?


tzn chodzi o to jaka jest różnica jaki to gaźnik bo w sumie część widać prawda i nie ma w niej chyba nic skompikowanego ???

wymiary znam



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt paź 30, 2009 18:56

a skąd ja mam wiedzieć , czy to jest przepona pompki przyspieszającej , czy przepona siłownika , modeli gaźników było od cholery , tak samo przepon do nich , ale nic , przepony takie można dostać w lepszych sklepach z częściami do samochodów specjalizujących się w modelach VW , ale tam tak samo będziesz musiał znać typ gaźnika , bo różnice bywają niewielkie , ale znaczące , są całe zestawy naprawcze



MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: MARLUK » pt paź 30, 2009 19:09

DOBRA, JUTRO RANO POSTARAM SIĘ POGRZEBAĆ , ALBO PO WEEKENDZIE !

POZDRAWIAM I DZIĘKUJE



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt paź 30, 2009 19:12

jak nie znasz modelu gaźnika , to wklej tu fotki swojego , da się rozpoznać



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt paź 30, 2009 19:18

MARLUK, niepotrzebny ci tu typ gaźnika, dostaniesz w sklepie motoryzacyjnym lub w necie tą część, nazywa się "membrana pompki przyśpieszającej" do gaźnika Pierburg 2E3 lub 2E2. I teraz najważniejsze - zanim pójdziesz musisz dokładnie zmierzyć długość trzepienia metalowego który wystaje z tej gumy, bo sa różne długości, sama membrana jest zawsze identyczna do gaźników Pierburg z Mk2. Najlepiej abyś zmierzył trzpień starej membrany którą ci wymienili, bo teraz mogli założyć niewłaściwą.

[ Dodano: Pią Paź 30, 2009 6:19 pm ]
Ta ostatnia fotka http://gaznik.pl/membrany_pompki_przyspieszajacej.html
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 19:20 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: MARLUK » pt paź 30, 2009 19:46

Paweł Marek pisze:MARLUK, niepotrzebny ci tu typ gaźnika, dostaniesz w sklepie motoryzacyjnym lub w necie tą część, nazywa się "membrana pompki przyśpieszającej" do gaźnika Pierburg 2E3 lub 2E2. I teraz najważniejsze - zanim pójdziesz musisz dokładnie zmierzyć długość trzepienia metalowego który wystaje z tej gumy, bo sa różne długości, sama membrana jest zawsze identyczna do gaźników Pierburg z Mk2. Najlepiej abyś zmierzył trzpień starej membrany którą ci wymienili, bo teraz mogli założyć niewłaściwą.

[ Dodano: Pią Paź 30, 2009 6:19 pm ]
Ta ostatnia fotka http://gaznik.pl/membrany_pompki_przyspieszajacej.html
ale z tego co ja zrozumialem i chyba dobrze zrozumialem to mechanik nie wymienił mi trzpienia metalowego tylko samą membrankę bo byłą pęknięta jak widać na zdjęciach i paliwo się wylewalo -- z tym ze on wymienil na troche lepsza - trochę bo i ta ktora teraz siedzi nie jest idealna jak powiedzial , dlatego mam zainwestować w nową .

wiec chyba chodzi o samą membranę ??



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt paź 30, 2009 19:46

gaźnik 31 PIC 7 ma niby takie same , ale jednak inne



MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: MARLUK » pt paź 30, 2009 19:58

i po tym zdjęciu Paweł Marek ostatnim .. wydaje się ze to dokładnie to



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt paź 30, 2009 20:05

taa, ale to rzadkie gaźnik na ogół są Pierburgi 2E3 w 1.3, zresztą nie widzę kłopotu z porównaniem na gaźniku.MARLUK, to jest w zasadzie nierozbieralne, oczywiście Polak wszystko potrafi, i stąd dziurka po trzpieniu w membranie z Twoich fotek. Ale oczywiście najlepej idąc do sklepu poznaj typ gaźnika, albo sam porównaj z fotkami w necie czy to Pierburg 2E3
Ostatnio zmieniony pt paź 30, 2009 20:06 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

MARLUK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: pt sie 28, 2009 16:45
Lokalizacja: warszawa

Post autor: MARLUK » pt paź 30, 2009 20:15

A MOGĘ ZROBIC ZDJĘCIE I CZY TO SIĘ ROZPOZNA ?
wystarczy ze zdejmę filtr powietrza i strzelę fote od góry albo z profilu z usmiechem ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 237 gości