Witam.
Miałem ostatnio bardzo nieprzyjemną sytuację, mianowicie podczas jazdy zatarła mi się pompa wspomagania, co spowodowało zjaranie i zerwanie paska, który to napędza również pompe wody no i wzrost temperatury co spowodowało wywalenie całego płynu chłodniczego w układzie. Samochód na lawecie trafił do najbliższego mechanika, gdzie na szczęście wymienili mi pompe wspomagania na nową, założyli nowy pasek, wlali płyny i autem wróciłem do domu ponad 100km jednak dzisiaj widzę, że płyn kapie w miejscu pokazanym na zdjęciu... czy tutaj w tym miejscu jest tylko jakaś uszczelka i płyn w tamtym miejscu to norma czy też nie powinno go tam w ogóle być a więc poszło jeszcze coś wewnątrz ? :/
Silnik nie chodził długo bez płynu... od razu po wzroście temp został zgaszony...
kapiący płyn chłodniczy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Drozu
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:50
- Lokalizacja: Ostrzeszów/Opole
- Kontakt:
kapiący płyn chłodniczy
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/336190.html][img]http://images.spritmonitor.de/336190.png[/img][/url] LPG
- Drozu
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:50
- Lokalizacja: Ostrzeszów/Opole
- Kontakt:
Chyba to bedzie jednak uszczelka pod głowicą z prawej strony :/ silnik zdązył już cały wyschnąć od wywalonego płynu a z prawej strony nadal jest wilgotny na łączeniu głowicy... no i całe połączenie skrzyni z silnikiem do okoła też jest wilgotne i czuć na nim płyn :/
I wszystko przez jedną głupią pompe wspomagania :/
I wszystko przez jedną głupią pompe wspomagania :/
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/336190.html][img]http://images.spritmonitor.de/336190.png[/img][/url] LPG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 479 gości