kapiący płyn chłodniczy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Drozu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:50
Lokalizacja: Ostrzeszów/Opole
Kontakt:

kapiący płyn chłodniczy

Post autor: Drozu » pt paź 30, 2009 16:19

Witam.
Miałem ostatnio bardzo nieprzyjemną sytuację, mianowicie podczas jazdy zatarła mi się pompa wspomagania, co spowodowało zjaranie i zerwanie paska, który to napędza również pompe wody no i wzrost temperatury co spowodowało wywalenie całego płynu chłodniczego w układzie. Samochód na lawecie trafił do najbliższego mechanika, gdzie na szczęście wymienili mi pompe wspomagania na nową, założyli nowy pasek, wlali płyny i autem wróciłem do domu ponad 100km jednak dzisiaj widzę, że płyn kapie w miejscu pokazanym na zdjęciu... czy tutaj w tym miejscu jest tylko jakaś uszczelka i płyn w tamtym miejscu to norma czy też nie powinno go tam w ogóle być a więc poszło jeszcze coś wewnątrz ? :/
Silnik nie chodził długo bez płynu... od razu po wzroście temp został zgaszony...

Obrazek


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/336190.html][img]http://images.spritmonitor.de/336190.png[/img][/url] LPG

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt paź 30, 2009 16:45

zobacz sobie czy nie zlewa Ci się gdzieś z góry , połączenie węży nagrzewnicy z przewodem metalowym , albo coś podobnego



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » pt paź 30, 2009 16:46

Ja tu widzę skrzynię biegów! Więc jeżeli stad kapie, to może uszczelka pod głowicą bokiem wylewa, tam nie ma skąd kapać, od góry nic nie widzisz?



Awatar użytkownika
Drozu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:50
Lokalizacja: Ostrzeszów/Opole
Kontakt:

Post autor: Drozu » pt paź 30, 2009 16:56

Chyba to bedzie jednak uszczelka pod głowicą z prawej strony :/ silnik zdązył już cały wyschnąć od wywalonego płynu a z prawej strony nadal jest wilgotny na łączeniu głowicy... no i całe połączenie skrzyni z silnikiem do okoła też jest wilgotne i czuć na nim płyn :/
I wszystko przez jedną głupią pompe wspomagania :/


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/336190.html][img]http://images.spritmonitor.de/336190.png[/img][/url] LPG

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 322 gości