Temperatuta silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt wrz 15, 2009 22:12
- Lokalizacja: Zielona Góra
Temperatuta silnika
Witam wszystkich jestem posiadaczem Golfa
III 92r. 1.8 silnik z instalacja LPG i mam nastepujący problem silnik nie rozgrzewa mi sie do temperatury 90 stopni temperatura dochodzi do góra 70 i mam dlatego kilka pytań
1. Czy morze byc to walnięty termostat chociaz jak sprawdzałem węze od chłodnicy górny i dolny to oba są gorące a ztego co mi wiadomo to chyba dobrze
2 morze czujnik temperatury jest walnięty tyle ze nie wiem nawet gdzie on sie znajduje i jak to sprawdzić
3 dodam ze silnik pracuje w miare równo tylko czasami odnotowuje znaczny wzrost spalania przywaznie gdy duzo jade po miescie nie jest to jednak tylko 1l czy 2l wiecej potrafi skoczyc do okolo 4 litrów wiecej niz normalnie
Prosił bym o w miare szybkie instrukcje dzieki:))
III 92r. 1.8 silnik z instalacja LPG i mam nastepujący problem silnik nie rozgrzewa mi sie do temperatury 90 stopni temperatura dochodzi do góra 70 i mam dlatego kilka pytań
1. Czy morze byc to walnięty termostat chociaz jak sprawdzałem węze od chłodnicy górny i dolny to oba są gorące a ztego co mi wiadomo to chyba dobrze
2 morze czujnik temperatury jest walnięty tyle ze nie wiem nawet gdzie on sie znajduje i jak to sprawdzić
3 dodam ze silnik pracuje w miare równo tylko czasami odnotowuje znaczny wzrost spalania przywaznie gdy duzo jade po miescie nie jest to jednak tylko 1l czy 2l wiecej potrafi skoczyc do okolo 4 litrów wiecej niz normalnie
Prosił bym o w miare szybkie instrukcje dzieki:))
hmm to zależy jakie trasy pokonujesz silnik przez 5-10-km nie rozgrzeje się od razu do 90 i wyzej no chyba ze ostro mu depczesz:P
co do termostatu to pierw powinien nagrzac sie gorny waz od chlodnicy a dopeiro pozniej dolny wiec jeśli po krotkim czasie pracy silnika i przy niskiej temp oba sa goraca to wowczas dopiero masz termostat do bani
gdyby czujnik temp byl walniety to pewnie wcale nie pokazywalby tej temp ;]
co do termostatu to pierw powinien nagrzac sie gorny waz od chlodnicy a dopeiro pozniej dolny wiec jeśli po krotkim czasie pracy silnika i przy niskiej temp oba sa goraca to wowczas dopiero masz termostat do bani
gdyby czujnik temp byl walniety to pewnie wcale nie pokazywalby tej temp ;]
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt wrz 15, 2009 22:12
- Lokalizacja: Zielona Góra
najlepiej pierw sprawdz termostat , najlepiej jakby byl calkiem zimny silnik wtedy odpal i czekaj niech pochodzi troszke i jak zobaczysz ze weze nagrzewaja sie rownomiernie to nie bedzie watpliwosci ze to termostat
u mnie jest ten sam "chyba" problem ;] pokonuje trase 13km rano i 13 po poludniu i temp tez nie przekracza mi tych 70stopni przynajmniej na liczniku bo pod maska goraco ;]
jak sie rozeznasz co moze byc nie tak to daj znac ;]
u mnie jest ten sam "chyba" problem ;] pokonuje trase 13km rano i 13 po poludniu i temp tez nie przekracza mi tych 70stopni przynajmniej na liczniku bo pod maska goraco ;]
jak sie rozeznasz co moze byc nie tak to daj znac ;]
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: wt wrz 15, 2009 22:12
- Lokalizacja: Zielona Góra
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 230 gości