Siemanko! Czy w roznych modelach Golfa III znajduja sie rozne regulatory biegu jalowego
czyli oslawionego silnika krokowego? Jesli nie czy sa modele posiadajace ten sam
regulator, np. czy ten sam jest w silnikach 1.4 i 1.6 czy moze 1.6 i 1.8?
Czytalem tez gdzies ze odlaczenie akumulatora na pol godziny moze pomoc przy
wariacjach z obrotami. W jaki sposob to dziala?
A tak przy okazji dla wszystkich poszukiwaczy tego ustrojstwa kilka fotek. Przejzalem
chyba cale forum (sto tysiecy postow) i nic, zadnej fotki.
Silnik krokowy Golf III - roznice w zaleznosci od modelu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- machinogodzilla
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: sob lut 18, 2006 18:43
- Lokalizacja: Z planety Zulu Gula
- Kontakt:
Silnik krokowy Golf III - roznice w zaleznosci od modelu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jak chodzi o o odłaczenie akumulatora to jest to prawda,ze brak zasilania w ECU powoduje jej zresetowanie z tym ,ze nie zawsze to działa w momencie gdy masz kody błedu sa one zapisane w ECU i usuniesz je tylko za pomoca programu diagnostycznego badz zworki.W sprawie silniczka krokowego to powiem tak jest on sterowany przez ECU i z zasady gdy zaczyna swirowac dostaje błedne napiecie(badz sie przyciera) i silnik trzyma obroty, faluje a nawet przy hamowaniu potrafi przygasac badz zgasnac.Co mozna zrobic sprawdzic kody błedow(ewentualnie usunac)w razie koniecznosci zlogowac.
Best Life is VW drive!!!! :satan:
Ten silnik krokowy jest prawie, że uniwersalny, bo nie dość, że pasuje do każdego jednopunktu w golfach to jeszcze pasuje do poldka na jednopunkcie i corsy B. Po odłączeniu zasilania od kompa, resetujesz jego dane zapisane w pamięci, ale jeżeli jakiś czujnik działa nie poprawnie to komp po jakimś czasie znowu zczyta błąd i będzie to samo. Jak czyszczenie krokowca nie pomoże to radzę się wybrać na komputer i wyłapać który czujnik daje błędne dane.
- machinogodzilla
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: sob lut 18, 2006 18:43
- Lokalizacja: Z planety Zulu Gula
- Kontakt:
Dzieki! To znacznie ulatwia sprawe. Teraz bede mogl podlaczyc silnik krokowy z 1.4
do ktorego mam dostep do 1.6 w ktorym sa problemy z obrotami i zobacze czy cos
sie zmieni.
Poki co musze czekac az auto wystygnie, bo sprawdzalem z tym akumulatorem
i chyba pomoglo z obrotami, ale to bede mogl potwierdzic jak odpale je jutro rano
na zimno. Zreszta i tak to dorazna sprawa z tego co piszecie.
Poza tym przed momentem znalazlem 'komputer' ze zintegrowanym softem
i wyswietlaczem w jednym do sprawdzania kodow bledow, bo juz sie martwilem
ze skad ja wezme teraz laptopa i kabel jesli to nie silniczek krokowy, a nie wyniose
peceta na dwor bo pada
Toz to genialne urzadzenie jest. Czy to nie jest czasem srubokret do sprawdzania
napiecia w gniazdku?
A tu jest obsluga tego kompa i instrukcja do wyswietlacza
Ze tez dzisiaj niedziela. Nie moge doczekac az otworza sklep z 'komputerami'
Ponizej zdjecie komputera. Czy oryginalny VAG ma wiecej funkcji?
do ktorego mam dostep do 1.6 w ktorym sa problemy z obrotami i zobacze czy cos
sie zmieni.
Poki co musze czekac az auto wystygnie, bo sprawdzalem z tym akumulatorem
i chyba pomoglo z obrotami, ale to bede mogl potwierdzic jak odpale je jutro rano
na zimno. Zreszta i tak to dorazna sprawa z tego co piszecie.
Poza tym przed momentem znalazlem 'komputer' ze zintegrowanym softem
i wyswietlaczem w jednym do sprawdzania kodow bledow, bo juz sie martwilem
ze skad ja wezme teraz laptopa i kabel jesli to nie silniczek krokowy, a nie wyniose
peceta na dwor bo pada
Toz to genialne urzadzenie jest. Czy to nie jest czasem srubokret do sprawdzania
napiecia w gniazdku?
A tu jest obsluga tego kompa i instrukcja do wyswietlacza
Ze tez dzisiaj niedziela. Nie moge doczekac az otworza sklep z 'komputerami'
Ponizej zdjecie komputera. Czy oryginalny VAG ma wiecej funkcji?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 493 gości