Zegary się wyłączają

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

antheriss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 22:14
Lokalizacja: Gdańsk

Zegary się wyłączają

Post autor: antheriss » czw paź 29, 2009 15:10

Witam wszystkich

Mam problem ze swoim autem (Golf 3 1,6 benzyna '93). Problem dotyczy zegarów, które to losowo się wyłączają i włączają zarówno podczas jazdy jak i na postoju.
Auto niedawno odebrałem od mechanika, który min. wymienił mi głowicę i parę innych rzeczy, ogólnie jego praca polegała na doprowadzeniu mojego silnika do sprawności.
Zanim jednak auto trafiło w ręce rzeczonego mechanika stało przeszło 3 miesiące.
Jest to o tyle dokuczliwe, że przy takim wyłączeniu resetuje mi się licznik przejechanych kilometrów oraz czasomierz.

Tak więc proszę o pomoc.
Może ktoś miał podobny problem. Jeśli nie to proszę chociaż o podpowiedź jak dobrać się do instalacji odpowiedzialnej za zegary.

Z góry dzięki

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw paź 29, 2009 15:20

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=11416

[ Dodano: 29 Paź 2009 14:21 ]
sprawdź czy wtyczka zegara dobrze siedzi , poruszaj nią



Awatar użytkownika
Engelbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: czw sty 08, 2009 01:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Engelbert » czw paź 29, 2009 15:29

U mnie na przykład jak regulator napięcia odmówił współpracy, to objawiało się to właśnie tym, że zegary same się wyłączały i włączały (podświetlenie działało, tylko raz na jakiś czas wskazówki opadały i właśnie zegar się zerował).


VW

antheriss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 22:14
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: antheriss » czw paź 29, 2009 15:38

Rzeczywiście objawy są takie jak piszesz podświetlenie jest a wskazówki opadają...



Awatar użytkownika
Engelbert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: czw sty 08, 2009 01:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Engelbert » czw paź 29, 2009 16:27

To zacznij od sprawdzenia jakie masz napięcie na odbiornikach. Jeśli będzie za wysokie, to pewnie to.


VW

antheriss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 22:14
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: antheriss » sob paź 31, 2009 16:46

Wygląda na to że wszystkiemu była winna luźna masa....
Dziś przejrzałem instalację od strony silnika i pod aparatem zapłonowym znalazłem listwę przykręconą do silnika było tam kilka zbyt słabo dokręconych przewodów. Poprawiłem to i jak na razie zegary są zrobiłem jazdę próbną ok. 10 kilometrów i wygląda że jest ok.

Dzięki za odpowiedzi

Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 242 gości