[MK2 JP] 1 i 2 bieg nie wchodzi.. czy to kaseta?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
[MK2 JP] 1 i 2 bieg nie wchodzi.. czy to kaseta?
Witam
Szukalem, nic ciekawego nie wyciagnalem. Auto znajomej. Pojechala sobie do szkoly.. wszystko smiga. Po 8h wyszla i juz miala problem z powrotem bo 1 i 2 bieg nie chcial jej wchodzic. Skrzynia 4. Wyczytalem ze cos tam moglo przymarznac. Nie wiem moze wjechala w jakas bruzde.. Co oprocz lodu moglo byc przyczyna awarii? Do auta jeszcze nie zajrzalem, problem znam z rozmowy telefonicznej, po pracy jade obejrzec auto i moze cos wniose dalszego do dyskusji.. Wiem napewno ze kaseta drazka zmiany biegow nawalila (miesza sie wstek z 1-nka) Czy ona jest przyczyna awarii 1 i 2 biegu?
Pozdro
Gitner
Szukalem, nic ciekawego nie wyciagnalem. Auto znajomej. Pojechala sobie do szkoly.. wszystko smiga. Po 8h wyszla i juz miala problem z powrotem bo 1 i 2 bieg nie chcial jej wchodzic. Skrzynia 4. Wyczytalem ze cos tam moglo przymarznac. Nie wiem moze wjechala w jakas bruzde.. Co oprocz lodu moglo byc przyczyna awarii? Do auta jeszcze nie zajrzalem, problem znam z rozmowy telefonicznej, po pracy jade obejrzec auto i moze cos wniose dalszego do dyskusji.. Wiem napewno ze kaseta drazka zmiany biegow nawalila (miesza sie wstek z 1-nka) Czy ona jest przyczyna awarii 1 i 2 biegu?
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
w kasecie pod osłoną lewarka jest taki plastykowy element o ktory zachacza drugi połączony z lewarkiem przy wkładaniu wstecznego, Jak to się powyciera to sa kłopoty z wkładaniem wstecznego i jedynki, bo przy przesunięciu lewarka w lewo przeskakujeą te plastykowe elementy, tak samo sie dzieje jak gałka u dołu lewarka się wybije bo wtedy lewarek za nisko opada. Mogą sie też uszkodzić plastyki przyz mechanizmie zmiany biegów na skrzyni. Ewentualnie może wystarczy regulaca na obejmie na przednim końcu wałka zmiany biegów. Wszystkie elementy można kupić i zmieniać, największy kłopot jest z kasetą, bo zmienia sie od dołu po wyciągnięciu rury wydechowej i jej osłony.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
No wiec zrobilem. Caly problem tkwil w sprzegle: pekniety docisk. Tarcza byla dobra ale kupilem kompletna z rozbitka z dociskiem (100zl + oddalem swoje graty). Biegi wchodza jak w nowiuskim aucie..
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Nooo 100zl czesci + 150zl dla magika za rozebranie skrzyni i sprzegla.. no ale zadowolona szwagierka pomyka od rana..
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Zgadza sie... niech jej sluzy...
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości